CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Tuesday, July 6, 2010

dedicated to my readers, silent readers and followers

hehehee..entry spesel untuk pembaca, pembaca senyap(erk??betul ke tu?) and pengikut/pembaca setia...sempena ape tah..aku pun xpasti..mungkin sebab aku dah jumpe balik widget followers aku tuhh.. :P

well, I've been wondering where is my followers widget all this time..it was suddenly disappeared...aku xtau pun tah ke mana hilangnya widget tu...agaknya mase aku 'tacap2' .:~tHis girL~:. aku nihh, tertekan tah mana2 kan(aku suke main godeh2 bende yg aku xfamiliar)..maaf ye kawan2..tak sengaje..tu, aku dah letak balik kat atas blog post...cuba anda scroll up sikit..bagi nampak...hehee..ciput jek followers aku..hahha..xpe la, xkesah..

okay, first of all, I would like to express my appreciation to all my readers, silent readers and my followers..kalau anda semua xde, xde la blog ni..xmeriah dengan komen2 anda, trafik, jejak, sokongan, dan cadangan dan ape2 lagi semua tu (sebenarnya xtau nak cakap ape)...xtertinggal juga stalker...kalau ada la kan...hmm, terima kasih juga sebab naikkan trafik .:~tHis girL~:.. Plus, any passers-by, you guys also contributing to the traffic of the blog.. thanks so much..

hmm..on the side bar, there's a translator for my foreigner visitors, but it would not work properly as most of my entries using short forms..but I am trying hard to use the exact word so that the translator can work on its best..any inconveniences are very much regretted.. I'm trying hard here..hehheee

untuk widget lagu pulak, sekarang ada 5 lagu..tapi rasanya macam nak kurangkan kepada 1 lagu je sebab loading nanti lambat, kesian orang yang internetnya slow..bila lagu tersekat2, boleh menimbulkan kemarahan..hahaa..bagi orang yang kurang sabar macam i la kan..hehehee

chatbox i pun dah tukar...nak bagi kontras sikit..hihihii...hurm, berkenaan dengan chatbox ni, aduhh, aku dah tak terlayan korang semua..korang sangat2 la friendly...xmenang tangan jari2 aku nak menaip balas2 mesej2 korang..mulai sekarang, aku tak kan reply kat chatbox lagi ea...tapi aku akan tetap tinjau2..ye la kan, korang kan suka tinggalkan link, jejak2 tapak kaki korang kat situ..jangan risau okay, aku klik punye...bila2 de mesej yang aku rase nak tulis kat chatbox tu t ade la "tuanpunyeblog" punye mesej..hehehe

nevertheless..ceh macam nak buat esei ape je...komen2 korang tetap aku balas..dah buang word verification...aku rase macam menyusahkan je word verification tu..tapi jagan la korang spamming pulak..pastu comment page tu pop-up window je, xyah la nak kena load page tu balik kan..so rajin2 la komen..aku terima komen/cadangan/sokongan membina je ea..jangan la komen benda2 yang xpatut...kesian aku nanti...kalau korang dapat komen yang meruntuhkan semangat pn korang xnak kan?

akhir sekali, kalau ade ape2 komen, cadangan untuk memudahkan ke, menyenangkan ke ape2 je la, bg tau tuanpunyeblog ye..dan sape2 yang sudi nak jadi followers, jadi la..sangat dialu-alukan...i lagi suke :)

ni untuk readers semua.. :) cute x?

rajin2 singgah sini ye..jangan serik...thanks so much!! luv you all! :)





MySpace Graphics

2 tHis girL's lovers commenting:

Unknown said...

wah! nice info.... hmm..

Anonymous said...

nick irfan, thanks so much! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails