CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Friday, November 26, 2010

Nuffynanggy~~

salam sejahtera dan selamat hari Jumaat kepada semua..hee..aku bosan dengan kerja sekolah jadi aku amik angin kejap..haha angin blog..terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang sudi mengambil bahagian dalam kerja sekolah aku..erk? mereka tolong buat ke? hmm..ye ye mereka dengan besar hati (ye kan kamu? kamu dan kamu?) tolong aku buat soalan survey..

okay cukup..nak cerita pasal nuffynanggy..siapa tu? Nuffnang la..tadi aku klik kat bahagian earning..dah lama tak tengok situ..ada beberapa BE dah jadi ME dan ada satu penambahan BE (satu je? T_T bagi la lebih sikit en.nuffynanggy..siap bagi nickname lagi tau :P)


aww..Taylors University..aku suka kalau iklan akademik dekat blog aku ni..ye la..aku kan orang yang sangat sibuk..businesswoman la katakan (sila muntah) mana sempat nak melayari website education macam ni..nak cari link lagi segala bagai..bila ada iklan macam ni senang je aku klik terus..sebagai panduan untuk masa akan datang..nak sambung MA pulak ke kan..tu pun kalau ada rezeki..insyaallah..

tapi masalahnya..kalau anda tengok, semua iklan Leader Board (LB) ataupun yang dekat header tu..tak pernah dapat kat SS and LR..yang dah jadi ME pun LB jugak..dah berebut iklan-iklan tu nak berjoget-joget kat atas tu..ye la dance floor muat untuk sorang je..ahaks! ada tips ke nak dapat iklan LB dan SS??

paling aku rasa tak boleh bla sekali..bila aku scroll down ke bawah page earning tu..dengan absent-minded--nya aku pergi klik Cash out my earnings! tu..lepas tu, tekan ok..erk? aku telah pun meng-cashout earning yang sangat ciput (tapi lepas la nak beli lolipop satu kedai) dalam keadaan separuh sedar..hahaa!

lepas seminit macam tu dapat la emel confirmation..ok jugak kan..dah nak akhir bulan ni..nasib terklik dah nak akhir bulan..kalau awal bulan macam mana? lambat la nak dapat beli lolipop satu kedai..

lepas 5 minit dapat lagi emel daripada Nuffynanggy..tajuk Duplicated Earning Issue..klik untuk pembesaran..


cuak jugak masa dapat ni..ingat apa la..tapi aku baru je lepas tekan cashout macam mana nak tau berapa earning yang sebenar..aduss..

hmm..apa-apa je la..jadi fokus utama sekarang ni, tunggu cek Nuffynanggy sampai rumah..ka-chingg! ka-chingg! $$$ heee..

okay tu je..heee :D



MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

8 tHis girL's lovers commenting:

Aida Azryn said...

whoa! blanja aida mam roti canai boleh?XD

PENCONTENG said...

awaknye. saye pun try nuffnag ni. tapi tak reti nak promote iklan2 tu. AdSense punye iklan tu pun dah join. tapi got nothing. can you explain?

thanks =)

Anonymous said...

AiDa AzRyN: hehe..bole..roti sardin roti telo roti segala macam pn bole..hehee

miss cremooreo: oh yangg..it's a matter of time..mcm sy kena tgu 2bln lepas join nuffnang ni baru dapat buffered earning..iklan tu akan keluar sendiri..yang penting code iklan mesti kena letak tempat yg betul..up traffic dgn blogwalking yep! :D

cik.shabah said...

ehem3!cik shabah tak kesah,cik misya belanja kat mamak pon boleee ;p

PENCONTENG said...

aih. tapi still tak pandai la awak.
code tu dapat after kite register ye? than paste kat widget punye sidebar gtu?huwaaa. ajar2..
nak duit jugak T_T

Ibu Amani said...

bestnyeee..

HaN WarreN said...

open table tau...lapo KFC ni :)

FaizFizy Rosle said...

ohhh. bila la nak dapat BE. heh, baru semalam join dah berangan nak dapat BE. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails