CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Thursday, June 14, 2012

macam mana nak "move on"?


salamunalaik..aku mengantuk..huhuu saje masuk belog jap..rinduuuuu..masih sibuk..tapi aku selalu ada kat twitter..ye ye budak perempuan ni tweet 24/7 kecuali bila tidur haha..okay, nak share ni..bukan senang nak move on...aku sendiri pun masih dalam proses move on..alahaii padahal dah lama gila..setahun lebih nak masuk 2 tahun dah.. >_<


hmm tak mampu nak ulas panjang..aku tau malam ni tidur dalam keadaan tak berapa nak terurus..sedia towel comel tepi bantal..tak mampu nak beli tisu dah..jujurnya la kan, aku dah buat dah langkah-langkah kat atas, tak berkesan pun..haha


psst~ satu cara nak berada dekat dengan orang yang kita sayang, kita jadi kawan dia..
tapi nak jadi kawan pun dah tak mampu...

MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

4 tHis girL's lovers commenting:

wawahida idris said...

jangan sedih2 ye.insyaAllah. Allah tu maha Mengetahui ;)

wawa said...

take ur time dear . x pyh nk ikut sgt tips2 ni . kita akn naturally move on bila kita dh ready . saya pun almost 1 year nk lupakan ex . bnykkan doa dear :)

tirahzairi said...

alahai....lek lek...hihi...

Anonymous said...

im just one of you. sometimes rasa buang masa je nak ingat our past kan. mmg ckp nak move on,nak lupakan smua ni la ape laa tp naturally the feeling is still there haha thanks fr this entry :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails