sebaik-baik nafsu adalah yang dilawan dan seburuk-buruk nafsu adalah yang diikuti
CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES
~friendly friends~
Showing posts with label gila benda/barang. Show all posts
Showing posts with label gila benda/barang. Show all posts
Thursday, December 22, 2011
jam tangan oh jam tangan~
tags
gila benda/barang
Saturday, November 19, 2011
P - Putih | Tips Memakai Pakaian Putih
![]() |
| google images |
![]() |
| google images |
![]() |
| google images |
tags
A-Z challenge,
cabaran,
gila benda/barang,
suka,
tips
Monday, May 9, 2011
gila rantai!~~
err..ni peluru..mak ai kalau dapat ni...koleksi rantai terbaik la..
aaaaa..ni termasuk dalam wishlist..tapi kalau tak ada pun tak kesah..comel je botol kecik ni..teringat jap surat dalam botol..haha
habis comel.. XD
okay..yang bawah ni memang ada dalam wishlist sejak sekian lama..bila entah nak dapat agaknya...terutama yang gambar pertama bawah ni..
ni apa? ni sauh kapal..ada orang fikir aku pelik sebab nak rantai sauh kapal ni..hahaha..beb! sentimental value ni..tak semua orang tau..
apa ni? ni ala-ala time turner dalam Harry Potter an the Prisoner of Azkaban..ala, yang Hermione guna tu...tapi ni bukan time turner betul-betul, ni hour glass je...mana weyh nak cari??
hmm..aku dah ada koleksi kapal terbang, jam poket, huruf S..tapi malas nak upload gambar la..next entry la..hee..jadi, kalau anda terjumpa rantai yang termasuk dalam wishlist yang telah dinyatakan di atas kat kedai, SILA LA BELI DAN CEPAT-CEPAT BERITAHU AKU! sebab aku macam dah putus asa cari T_T
tags
gila benda/barang
Subscribe to:
Posts (Atom)






















