assalamualaikum..broadband limit sayams sekalian..tak dapat nak jenjalan..entri ni pun draft sebelum cuti hari tu..tambah sikit-sikit je..nasib baik la kan..huhuu tau tak apa aku buat bila tak boleh tidur hari tu kena insomnia 2 minggu? aku main gugel la..bosan bosan gugel pasal olimpik..pasal renang berirama sebab aku suka tengok..tup tup jumpa ni..anda layan muka seram mereka ni..hahaa..muka tau, jangan tengok lain
CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES
~friendly friends~
Showing posts with label pelik/kreatif. Show all posts
Showing posts with label pelik/kreatif. Show all posts
Thursday, May 3, 2012
wajah-wajah seram perenang berirama
tags
pelik/kreatif
Friday, June 24, 2011
jom tengok kasut baldu!
tags
pelik/kreatif,
stuffs,
suka
Tuesday, June 7, 2011
cincin fesyen je!
ada yang berminat ke dengan cincin macam ni? banyak lagi jenis cincin macam ni..malas nak upload je..hehee..lain kali nak buat entry rekaan cincin kawen lak..hehehe
tags
pelik/kreatif
Subscribe to:
Posts (Atom)



















































