CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Tuesday, November 15, 2011

M - ....Macam Movie


selamat malam..aku sibuk, tambah dengan panas badan ni macam nak demam je..harap tak demam la sebab banyak kerja nak buat..memerlukan kesihatan yang baik ni..huhuu..okay hari ni macam movie..sebenarnya alangkah bagusnya kalau hidup ni macam dalam movie..indah je..

dua tiga hari ni aku asyik dengar lagu ni je..lagu Taylor Swift..If This Was A Movie..nah..layan la kalau tak pernah dengar


Come back, come back, come back to me like
you could, you could if you just said you're sorry
i know that we could work it out somehow
but if this was a movie you'd be here by now

malangnya hidup ni bukan macam movie..ada skrip, ada pengarah, ada instruction, kalau salah boleh "cut!", boleh retake semula...semuanya dalam tangan Dia..aku redha, aku pasrah...cewahh! ayat kecewa okbai!



psst~ hidup kita memang macam movie pun..eh tak, drama banyak haha :P




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

2 tHis girL's lovers commenting:

Mra Mastura said...

lagu ni best. kau dgr, ak pn dgr skali :) cheer up :)

misyamissyou said...

Mra Mastura: hehee :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails