CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Friday, November 18, 2011

O - Otak jem


salamunalaik..kalau tak hari ni sepatutnya huruf P tapi disebabkan ada perkara tak diingini berlaku, terpaksa skip..apa yang berlaku sangat sadis..anda tak payah tau kot sebab kalau anda tau, mesti anda ketuk kepala budak perempuan ni dan akhirnya baru la jadi sadis (apa aku merepek ni?)

hari tu pembentangan case study kedua..okay je tapi ada la tergelincir dari landasan sikit tapi keseluruhannya okay je..minggu depan pembentangan case study ketiga..lepas tu merdeka untuk 1 jam, kemudian kena pulun assignment pulak..


google images



otak budak perempuan ni dah jem dah weyh! tolong! okay, tipu..hampir jem je sebab hari pembentangan rabu lepas sakit kepala, badan panas-panas..acah-acah nak demam kan..tapi antibodi budak perempuan ni gagah perkasa la jugak hihik!

sampai hari ni sakit jugak kepala..on and off despite a whole one day not doing anything accept for watching football..tensi jugak tengok malaysia vs indonesia semalam kot..aku rasa si izzaq tu kena mandrem dengan diorang la sebab bila sampai pintu gol je dia tergelincir (dah cerita pasal bola dah ni tetttt!)

tapi alhamdulillah panas badan dah beransur hilang..cuma sakit kepala dan sakit gigi! semalam jugak aku pergi jumpa orthodontist aku buat rawatan lagi kat gigi ber-braces ni >_< dan dang! lupa lagi nak tanya pasal gigi bongsu aku okbai!

tadi berjaya buat 200+ perkataan untuk assignment (tu pun nak bagi tau -___-) walaupun secara tiba-tiba sakit kepala..sebab stres sangat ke..1 hari dah chill out makan nasi bungkus lauk ikan goreng kat rumah ni kot (tak ada benda nak masak..ibu tak ada kat sini semalam) haha entah la..musim kerja banyak ni memang selalu je otak jem..semua kerja jadi slow motion je..jadi cepat la semester ini berakhir!!! lagi sebulan je lagi..lepas tu cuti musim salji bermula selama 2 minggu je hurmm



psst~ dear stress, let's break up..




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

2 tHis girL's lovers commenting:

Mra Mastura said...

aku si zombie comel : Otakk Otakk Otakkk!~ :P

misyamissyou said...

Mra Mastura: haha zombie comel ye..tak takut pon! huahahahuhuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails