CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Sunday, November 27, 2011

X - X-rayed oleh.....

yeah yeah cabaran A-Z ni dah nak abis..hari ni huruf X..ikut tajuk x-rayed oleh.....huhuu oleh siapakah? kenapa ada "-ed" kat belakang tu? sebab tu perkataan bahasa inggeris hehee..kalau ade "-ed" tu past tense la kan (kita belajar bahasa inggeris lagi ye adik-adik -___-)

okay masuk ceritanya, aku nak tanya, anda pernah kena x-ray tak? eh bukan kena x-ray dengan mesin tu..kena x-ray dengan mata orang..hoho! sangat menakutkan okay terutamanya bagi kaum wanita..aku pernah je kena dengan orang lelaki gatal! opss!

masa tu tak ada la pakai seksi pun (eh baju aku ada ke yang seksi? um ketat sikit ada kot sebab dah bam bam :P tapi tak pakai lagi la) aku pakai baju kurung kot!! bukan baju kebaya pun..masa tu ada kenduri kahwin anak kepada kawan ayah...dah pergi kenduri tu pakai baju kurung la kan..masa nak balik tu la kena..nak jalan ke kereta..ayah dengan ibu dah kat depan aku masih terkedek-kedek lagi kat belakang..

orang tu duduk kat bawah pokok sorang..nak kata aku perasan je pun tak boleh sebab tak ada orang lain kat situ..ibu ayah dah kat depan (tapi tak jauh sangat la) orang tu tengok aku atas bawah..eee creepy ye kawan-kawan..dah tengok atas bawah tu siap boleh sengih tunjuk gigi kat aku..macam perogol bersiri okay! aku terus la lari (jalan je...jalan cepat) kat ayah..

orang lelaki ni boleh fikir macam-macam..kita pakai tutup aurat pun dia pandang semacam..hadoii apatah lagi yang pakai ketat, yang terdedah perut peha betis..siapa dan mana silap sebenarnya?





psst~ budak perempuan ni pernah free hair, tapi masa sekolah rendah je hehe :P kanak-kanak pun masa tu 





MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

6 tHis girL's lovers commenting:

Mra Mastura said...

aku pn pernah weyh!! pebende aaa nak tgok atas bawah. ble ak tanye2 kwn laki ak, mmg choi perangai masing2. >_<

A Fans of Lee Family said...

huhu..
tyha pon penah kene kot..
dgn kwn abg..time tu kt skol..
dia form 3..tyha form 1...tp dah arwah dah org tu..
al-fatihah...

Unknown said...

hahaha,,selalu sgt,,tgk atas bwh,,grr,,pdahal pkai bju kurung,,

misyamissyou said...

Mra Mastura: kan..lelaki mmg cm tu -__-

cik QT: lorhh hurm alfatihah

iszieylyanziy: tu la pasal dia membayangkan ape tah..eww

Unknown said...

huuuu seram aku kalau kene macam tu...tapi aku egt muke ko mase tadika...heheheh

misyamissyou said...

hana nabihah: tau xpe..hahaha muke xpe weyh.. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails