CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Sunday, June 15, 2014

Sequel Entri - Hype je...

selamat malam pembaca setia (ada ke? kalau ada terima kasih) apalah nasib, bila laptop okay, internet broadband pulak yang tak okay..ni masih guna telefon..hmm

sekarang musim bola..jujur budak perempuan ni cakap, minat tu masih ada tapi dah jatuh dalam perigi dah..sejak projek tahun akhir masa belajar dulu dia jatuh..kononnya nak tinggal kejap bola fokus tahun akhir..alih-alih tenggelam terus mana entah pergi..ni nak cari balik..permulaan baik bila Oranje goreng Tiki Taka 5-1..aku pun terkejut!

sebenarnya entri ni nak create hype..hahaa macam la ramai sangat pembaca blog ni..lebih kurang sequel kepada entri macam mana nak "move on" (wahh ada sequel bagai)

suka aku nak ingatkan blog budak perempuan ni entrinya kebanyakkannya daripada pengalaman sendiri..ni termasuk tips, cara etc..semua pengalaman sendiri...pengalaman kan guru terbaik..kalau kita tak dapat belajar daripada pengalaman sendiri, kita belajar daripada pengalaman orang lain..aku pun macam tu..belajar daripada orang lain kebanyakkannya.

psst~ perasan tak, entri budak perempuan ni masih tiada tajuk khusus..bagi aku masa sikit kayh?


~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

0 tHis girL's lovers commenting:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails