CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Friday, October 8, 2010

soalan-soalan panas!!!

i sangat suka jawab soalan ala-ala selebriti terkenal macam si jolie bibir seksi tu..tapi bibir i tak seksi (sila jangan cari gambar i dalam blog ni) jari i je seksi..hehee

jom la setat tengok soalan panas dan jawapan hangat yang i dah jawab ni..


1. apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

benda ea..kalau benda laptop ni penting kot..duit pun penting..banyak deyhh..

2. benda yang terakhir korang beli guna duit sendiri?

duit sendiri tak ada lagi..semua sumber dari ibu ayah..lain la kalau dah kerja baru kira duit sendiri..betul tak?

3. dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?

aww! kat rumah sendiri sudah..tema adat melayu sudah..nak pergi amik tema pelik adat orang lain buat apa..

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?

kenapa ada soalan ni? sekarang bercinta dengan Penciptaku, dengan ibu ayah, dengan ilmu je..

5. berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?

oh..kekasih ye..selagi dia tak curang, bertanggungjawab, taat kepada Tuhan..insyaallah cinta sampai mati

6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?

i beli paper hari tu (hari tu? ishh) ni kira tak? majalah dara kot..

7. dimana korang selalu jumpa dengan kekasih korang?

hahaa..soalan apakah?

8. apa name penuh korang?

ngee~ cari la dalam blog ni..ada buat entry pasal ni..huhuu

9. antara mak dan ayah mana yang korang lebih mesra?

dua-dua..ibu dan ayah..

10. namakan orang yang betul2 korang jumpe dalam hidup korang?

hah? kawan-kawan tu bukan betul jumpa ke? ke cakap pasal kekasih ni?hahha

11. adakah korang basuh baju korang sendiri?

apa barang bagi orang lain basuh..hampeh..basuh sendiri sudah

12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?

banyak tempat..tapi yang pertama nak pergi mekah buat haji dulu..

13. pilih satu, peluk atau cium?

peluk..haha

14. beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang?

cun..rajin datang sini, tukar header hari tu..hehe

15. 5 mende yang korang sayang sangat dalam hidup korang?

benda lagi..belajar hargai apa yang kita ada..so sayang semua benda..

16. 5 lagu yang korang suke dengar?

sekarang tengah suka Outta Here-Esmee Denters
lain-lain pun suka jugak..

17. bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

16 September 1989..haha..kenapa tanya tahun lepas..tahun ni 1 Malaysia sambut..hehee..seronok kot!

18. 5 orang blogger yang korang nak tag.

aww..i nak tag sorang je boleh tag? hehee sebab i ada sebab-sebab yang tidak boleh diberitahu..i je tahu..so i nak tag
cik is

19. cerita cikit blogger pertama yang korang tag.

cik is bakal cikgu..huhuu..moga jadi guru yang berdedikasi yep!

thanks ye cik erma kerana sudi mengetag..yang pertama pulak tu..heee.. *malu jap*
jom ramai-ramai terjah blog cik adik ni..





MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

11 tHis girL's lovers commenting:

lan_ax said...

huhu.. kt bawah tu ada gambar 2 jari kiri yg seksi..
http://www.duitlama2u.blogspot.com/

GRuNGe said...

Mak aih, panjangnya soalam.

misyamissyou said...

lan_an: hahaa..seksi kan..dah ckp dh..hehe

GRuNGe: biase la..selebriti terkenal..hahaha :D

iszieylyanziy said...

haha,,done answering,,,maceh tag is,,hihi,,tp nape is jek?

misyamissyou said...

iik..dh gtau kan tadi..hehee

iszieylyanziy said...

hehe,,bile gtao??gtao pe?xde pon,,ngeee

misyamissyou said...

hahaaa..xde pe2 pn sbnrnye..mse wt ni tgh lawat blog is..so tag is..heeee

iszieylyanziy said...

hahaha,,,yewlah,,maceh4x,,ngee,,terharu jap,,lalala :P

misyamissyou said...

hahaa..bkn ape2 deyhh..sikit jep..

LiFe KaMi said...

banyak juga soalannya, angelina jolie pun tak bole jawab..hehe

misyamissyou said...

LiFe KaMi: hahaa..angelina jolie xlayak jawab ni..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails