CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Monday, May 14, 2012

tak sampai hati :(


doa tu senjata orang mukmin..doa juga penghubung antara kita dengan tuhan yang maha esa..makbul atau tidak, itu belakang kira..yang penting jangan kita menjadi insan yang sombong dengan Pencipta, sebab kita sangat-sangat perlukan Dia..in fact, Allah malu nak tolak permintaan hambaNya yang meminta dengan penuh pengharapan..Allah maha mendengar lagi maha mengetahui..sayang Allah! :')


mungkin salah aku..aku pernah minta, pernah berdoa supaya tuhan beri keadilan dan balasan pada dia, atas apa yang dia dah buat..bukan doa buruk, cuma berharap kepada Allah sebab aku yakin Allah maha adil..dah terlepas doa macam tu baru aku terfikir, kalau tuhan yang balas, dua kali ganda lebih teruk daripada apa yang pernah dibuat..
sabda Nabi: Takutlah kamu kepada doa orang yang teraniaya, kerana ia diangkut di atas awan. Allah berfirman: "demi keperkasaan dan keagunganku, aku pasti menolongmu, walaupun selepas beberapa waktu (waktu yang cukup lama) [HR Al-Thabrani dan Al-Dhiya dari Khuzaimah bin Tsabit dengan sanad yang sahih]
berbalik kepada doa aku tadi, bila aku terfikir macam mana la aku nak reverse tarik balik doa tadi..aku pun doa la kalau tuhan nak balas jangan la teruk teruk sangat kat dia..aku tak sampai hati..huhuhu yang si Mra Mastura ni boleh kata aku comel doa macam tu..adehh

sekarang aku rasa dia macam...entah..nak fikir apa yang dia dah buat kat aku dulu macam tak boleh sebab rasa ni melebih sampai menenggelamkan rasa kejam ni..kadang-kadang tu rasa nak cakap "padan muka!" tapi sesungguhnya la kan, aku tak sampai hati, aku risaukan dia..

saya harap awak ok..  :(



psst~ pesanan buat kekasih...masa tulis entri ni la lagu tu keluar kat playlist..cehh! dush playlist hari ni!

MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

0 tHis girL's lovers commenting:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails