CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Thursday, May 3, 2012

wajah-wajah seram perenang berirama

 assalamualaikum..broadband limit sayams sekalian..tak dapat nak jenjalan..entri ni pun draft sebelum cuti hari tu..tambah sikit-sikit je..nasib baik la kan..huhuu tau tak apa aku buat bila tak boleh tidur hari tu kena insomnia 2 minggu? aku main gugel la..bosan bosan gugel pasal olimpik..pasal renang berirama sebab aku suka tengok..tup tup jumpa ni..anda layan muka seram mereka ni..hahaa..muka tau, jangan tengok lain





























habis dah..scary bukan? hehee..dalam watak la katakan :P saja letak yang gambar cun akhir sekali..heee


psst~ menangis tanpa henti..sebab perkataan maaf yang ditunggu-tunggu

MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

4 tHis girL's lovers commenting:

Siti Mashitah Saidin said...

huh, sgt scary!

Nuriy Arisa said...

plik2 tapi mnarik ^^

Woofer Storm said...

menakutkan..

#asal status kat fb sedih2 je.kecewa ngn sapa ni awk??

misyamissyou said...

Siti Mashitah Saidin: haha kan? :P

Nuriy Arisa: hehek thanks sayams!:D

Woofer Storm: emmm sedih ke stats? tak pun..emm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails