CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Monday, June 18, 2012

melampau!

salamunalaik..sebelum cerita pasal tajuk, apakah? semua orang kata aku sedih, gara-gara entri lepas?? oh TIDAK, tidak sama sekali..okay, ada la barisan ayat yang agak menyayat hati...itu 1 tahun yang lepas..sekarang, okay je..cuma maksud kesedihan tu sebab silaturrahim yang dah terputus, tambah-tambah, aku yang putuskan..(sila rujuk psst~ entri ini) nangis sebab dosa itu..semoga Allah ampunkan aku :(

ok..hmm susah nak cerita..orang kata kalau cerita, aku ni jadi pembawa cerita..aku tak mahu dilabel begitu..selama ni aku diam, tapi dah melampau, kurang ajar..aku tak pernah label orang kurang ajar sebab bila kena label kurang ajar, yang kena tempias mak dan ayah serta cikgu..bukan salah mereka kankankan? :(

entah la..orang tak tahu cerita sebab aku jenis berdiam..orang cuma dengar hanya di sebelah pihak dan mula buat spekulasi sendiri..orang mula fikir, oh, dia ni yang bersalah, oh dia ni yang teruk bla bla bla...cuba orang tu tanya terus pada aku, tanya aku ni, bukan tanya orang yang tak tahu cerita..

tapi biar la apa orang nak kata kan? biar di mata orang kita ni jahat, kita ni keji, kita ni hina, yang busuk semuanya kita..tapi Yang Maha Melihat dan Yang Maha Mengetahui tahu kebenarannya..terpulang apa orang nak menilai pun sebab orang lain tak mengalami..rasakan sendiri, baru tahu macam mana kan? aku redha..harap 1 hari nanti Allah tunjuk semuanya, tunjukkan kebenarannya.


source


psst~ jangan jadi manusia yang kat depan orang, pijak semut pun tak mati..tak bahagia..
kalau kita terpaksa menunjukkan kepada orang yang kita sedang bahagia, kita belum bahagia..kalau kita bahagia, tak payah cakap/tunjuk pun orang boleh nampak sendiri kebahagiaan kita :)

MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

3 tHis girL's lovers commenting:

aisya said...

kdg2 berdiam tu lebih baik.. xla membara cerita dan xla org bercerita.. huhu

Muttallif said...

Susah dengan para-para pelampau ni. Sabar :)

Botak said...

tak tahu apa yg berlaku sebenarnya., btw., mulut orang kita tak boleh kawal., sebab tulah wujud cerita itu cerita ni.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails