CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Thursday, April 19, 2012

kerana tapi~

salamun alaikum..maaf, baru nak update ni..sebab kerja dah siap..heee..tahu tak insomnia budak perempuan ni berlanjutan sampai hari semalam..hari ni tak tau la boleh tidur ke tak..haha ni sebab pil aku tak cinta kamu dan dia (abaikan)

masa dalam bas tadi, entah...terfikir empat perkataan yang sama, tapi bila ubah susunan perkataan tu, seluruh maksudnya menjadi lain..kerana empat perkataan tu boleh buat hati jadi bahagia, juga berdarah luka (alamak ayat macam ni..geli baca kan?)

kita tak layak untuk dia..
kita tak kisah la dia macam mana pun (dada sebak gila)
tak..tak..ni antara hidup dan mati
kenapa sebenarnya ni? (menangis dah)
cari orang lain ye..
tapi, saya sayangkan awak

mesej terakhir, 'tapi saya sayang awak' itu dikirimkan kepadanya namun tiada balasan..senyap macam tu je

apa khabar? sihat?
ok je
dengan siapa sekarang?
tak ada siapa-siapa
laa.kenapa tak cari pengganti?
perlu ke kalau untuk sakitkan hati je?
saya nak buat macam mana? saya sayangkan awak, tapi....

mesej 'saya sayangkan awak, tapi...' itu dikirimkan daripadanya bersama pemberat seberat sauh kapal, dijatuhkan atas sekeping hati..hancur berkecai, bersepai la kan?

hati-hati menyusun kata kerana walaupun hanya perkataan, mampu hancurkan hati orang


source: wehearit


psst~ hp aku biarkan mati tak bernyala..kea? berapa jam lagi mati la kot..biarrrrr




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

15 tHis girL's lovers commenting:

Mra Mastura said...

mensi aku x masuk aa ni??

i love u but.. i love u .. :)

misyamissyou said...

Mra Mastura: ohh ade ke..ermm hp dah terpadam sejak petang semalam..kea hidup lagi ni, tp tgl 1 bar jep..

heee i love u but i love :)

umUMRA said...

pernah seperti ini..

Detective Fiqa said...

hmm :) dahh jangan sedih2 kak. :D
sabar yee

caliph shuriken said...

aisey, pemberat seberat sauh kapal titanic kn.. sgguh tragik, huh...

apak cikidong said...

mmmmm.. sapae buat dia ni..... :)

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

hurm..sy pn bru putus semalm tapi mlm tdi tdur sy senyayatnya..sy abaikn semua... harapn sy moga sy bangun semuanya hilang tapi sy tidak boleh bohng diri sya..sekeras mnapn hati sy sy tetap menagis juga... kami sepakat putus 2 sbbnya sy tidak sakit sgt kot sbb sy rela lepasknnya...klu jodoh ada lah...


p/s: lepaskn dia, redha dgn apa yg brlaku...hati awk ak tenang... mohon doa pd yg Esa... :)

aisya said...

pengganti? kalau dua-dua dah ada pengganti tapi si perempuan ni cari laki tu balik apakah maksudnya?

aswadz said...

2 ayat yg berbeza tuh.

anNaqia said...

perkara hati sukar dimengerti. yang pasti, moga sentiasa kuatkan hati. ^__^

misyamissyou said...

umUMRA: hmm..yg penah rase je tau kan?

Detective Fiqa: akak tak sedih pon..cume teringat jep :)

caliph shuriken: haaa ye..titanic pun boleh..sadisss huhuu

apak cikidong: ade la orang tu..ermm biar la dia..

Ahlam Miera Amirul Shafie: sory to hear that..bnde ni dah lame, cume teringat balik..lepaskan dia sudah..tp nk buat macam mane..gini je la..hati sudah pn tenang, alhamdulillah..cume kdg2 teringat..sedih pn dah lame hilang, cuma kdg2 je cm ni..biase la..i'm good and fine :) smoga anda juga begitu

aisya: maknenye dia tak pernah pun lupekan lelaki tu, current bf? untuk isi ruang kosong je mungkin..ntah..

aswadz: mmg beza pun..hurmm

anNaqia: insyaallah :) thanks yangg!

hazfee said...

apa hal ni?macam sedih je. hehehe. hati yang dah dijatuhkan pemberat sauh tu berkecai mari cantumkan balik :p

misyamissyou said...

hazfee: sedih tu ermm sikit je..ahaa sile2 tolong cantumkan..wuwuwuu

Woofer Storm said...

awk ,ni cinta hati awk ke???

#hp awk on la..ada benda nak ckp..

misyamissyou said...

Woofer Storm: errr..emm..dah lame dah..ttbe je teringat..dah on, tp xde benda pn yg nak dicakap..hurmm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails