CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Wednesday, April 11, 2012

pil aku tak cinta kamu..dan dia

hancur hatiku mengenang dikau menjadi keping-keping setelah kau pergi
tinggalkan kasih sayang yang pernah singgah antara kita 
masihkah ada sayang itu

assalamualaikum selamat pagi! 3 4 hari ni tak boleh tidur kena insomnia..aku ada masalah ke apa, aku sendiri pun tak tahu..orang lain yang bermasalah, tempias kat aku..dah tu kesannya aku sorang yang rasa..jadi, aku ke yang salah? 

memang salahku yang tak pernah bisa meninggalkan dirinya tuk bersama kamu
walau tuk terus bersama kan ada hati yang kan terluka
dan ku tahu, kau tak mahu

lepas tu aku angin la kan..ye aku boleh pinjamkan telinga untuk dengar masalah, tapi perlu ke aku yang kena marah? perlu ke aku yang disalahkan? aku, daripada marah jadi ego terus kepada sedih..hairan, hanya dengan 1 kesalahan..kecil mungkin, kita boleh dibenci, tapi 10 kebaikan pun belum tentu orang boleh sayang..

sekali lagi maafkanlah kerna aku cinta kau dan dia
maafkanlah ku tak bisa tinggalkan dirinya

bila sedih semua perkara jadi lain..aku jadi lain...aku rasa ni lumrah manusia, bila kita disakiti, kita akan lebih cenderung untuk melindungi hati dan perasaan sendiri..jadi pendiam atau jadi banyak cakap, kurung diri, marah-marah..tak kisah la macam mana sekali pun..aku? tu lah..cakap kasar, tak boleh tidur...nak menangis terlalu ego..

mungkin tak mungkin tuk terus bersama
jalani semua cinta yang telah dijalani tapi bila itu yang kau fikir yang terbaik untukmu
bahagiaku untuk dirimu

bila ego turun, baru menangis..bila menangis automatik teringat dia..tu yang tak nak menangis tu...sebab dia selalu tahu apa yang nak dicakap..hanya mampu jerit dalam hati "abang! sya nak abang!tak ada maknanya dah semua tu..dah karam atas kesilapan diri dia sendiri..kalau dibuka hati ni, masih tetap untuk dia...tapi semua tu perancangan tuhan..terima je la kan..kankankan? kalau itu kehendak-Nya, aku ikut je..

simpan sisa-sisa cerita cinta berdua
walau tak tercipta cerita cinta berdua
still i have in my eyes
still i have..forever

**lirik lagu - aku cinta kau dan dia

psst~ kadang-kadang entri aku selalu double triple meaning..setiap gambar dan setiap barisan lirik lagu..bukan sengaja..tapi luahan hati, harap jangan terasa..ye, tu namanya kiasan :)

haha kalau ada, aku yang tak suka ubat ni pasti akan telan jugak


MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

14 tHis girL's lovers commenting:

mirmashi94 said...

hehe . lau ade pil cenggitu , kite pom nak jugak XD

mzhany said...

lawak lak...huhu ada ke pil cenggitu dear;)

Elie Lily said...

kalau ada jual, kasi order satu ya? hahahah

Encik Atan said...

lapa nyer....bak sini pil tuh...

Muttallif said...

Imaginasi pil yang sangat tinggi. Mintak sebiji pil.

Mra Mastura said...

aku nak jugak pill ni. suruh doremon buat! haha

Botak said...

ni sebenarnya cerita pasal ape., pasal pil ke? *confused

Syamira Yahya said...

kalo ade nak jugak. .hehe
best lirik tu ^^

Puan Besar Shag Yahaya said...

Kalau ada pill tu, Shag pun nak. Huhu. Moga terus kuat sayam ;)

aisya said...

jom kite invent pill tu ye.. kot2 la dapat noble prize.. #berangan

Woofer Storm said...

semoga kamu tenang2 sja sy harapkan..

#slmt mlm awk..

misyamissyou said...

mirmashi94: xde plak jual kat farmasi kan? haihh

mzhany: hoho ne ade kak, lau ade dah lame sy beli..haha

Elie Lily: sainstis xjmpe lagi..hoho!

Encik Atan: haha lapar makan nasi dik oi! :P

Muttalif: haha susah kan imaginasi tinggi ni.. XD

Mra Mastura: oh doraemon leh buat ea? kalau la doraemon betul ade..

Botak: ahaha pasal entah..pil kot..erm

Syamira Yahya: hehe semua org nak pil ni..adehh

Puan Besar Shag Yahaya: nasib baik pil ni tak ada kan? mesti laris nanti..haha..insyaallah..maseh sayam! :D

aisya: haaa kan? tp cemane..huhuu

Woofer Storm: amin..maseh doa awk tu..harap awk begitu juga :)

caliph shuriken said...

sini pun ada en3 kiasan, huh...

misyamissyou said...

caliph shuriken: blog ni penuh dgn kiasan je entries nye, dr dulu smpai skrg...huhuu cume tengok org faham atau tak faham je :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails