CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Tuesday, November 8, 2011

G - Gigi


selamat petang! hari ni huruf G..nak cerita pasal gigi (apa lah cerita pasal gigi..tak ada benda lain ke nak buat entri?) sebab aku sekarang ni tengah buat assignment berkaitan dengan syarikat Colgate-Palmolive haha..tengok website dia penuh dengan ubat gigi je tu yang sampai entri blog pun nak buat entri gigi :P

anda tengok gigi orang ni dulu..cantik kan?


jeles okay ngan orang gigi tersusun rata sempurna macam ni..maka aku pun pergi la jumpa doktor gigi bagi membetulkan gigi yang ke depan ke belakang ni..ye, tengah pakai pendakap gigi ni..bila entah nak siap


cakap pasal gigi ni..aku tengah cuak je..bila gigi bongsu aku nak tumbuh ni?? tak faham kot..orang lain yang muda daripada aku dah tumbuh 4..aku 1 pun tak tumbuh lagi..umur aku dah lebih 21 kot!!!!!! arghh! hari tu masa buat braces dah kena cabut 4 batang (tengok gambar atas, 2 gigi yang first molar, kiri kanan belah atas dan 2 bawah, second premolar)

disebabkan 4 gigi bongsu (third molar yang sepatutnya keluar pada umur 17-21 berdasarkan gambar atas tu) belum menunjukkan dirinya, maka gigi aku sekarang ni kurang 8..sadiss T_T langsung tak ada apa-apa tanda pun nak keluar..nak tanya doktor tak tertanya-tanya..lupa je..budak perempuan ni ada gigi 24 batang je..jangan gelak ah! :(


psst~ 4 gigi bongsu anda dah keluar ke? amacam? best tak? :P




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

3 tHis girL's lovers commenting:

Mra Mastura said...

aku pn x cukup gg . da cabut 1gg sbb rosak. heeee

Rohani Hashim said...

akkanya dah keluar dah, siap demam bagai lah. akak nye keluar 2 atas sekaligus, then bulans eterusnya dua bawah lak. haiyoooo mmg demam lah.

eh, 1 gigi bongsu dah dibuang dah, ahaha kes gigi tu tumbuh condong then himpit gigi lagi satu. sakit yg hamat. so buang lah ia...

misyamissyou said...

Mra Mastura: kau xpe..1 je..aku ni smpai 8 kot huhuu

mzhany: ala..knpe sy pnye xkeluar lagi..nak rase gak demam2 bagai tu haha :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails