CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Tuesday, November 1, 2011

A - Abang dan Adik

selamat petang! huarghh! cabaran pertama je dah rase nak putus asa..sebab sibuk sangat hari ni..okay, mula huruf A la kan..aku suka huruf A sebab A huruf permulaan (heh, cakap la sebab kau nak bagi nama anak kau mula huruf A kan senang! :P) abjad A hari ni untuk Abang dan Adik..


cakap pasal abang dan adik ni, spesifikasinya adik perempuan la..aku cukup suka dengan abang yang sayang gila kat adik perempuan dia (okay, mungkin sebab aku sendiri tak ada abang..jadi macam berangan lebih nak ada abang)


ada la beberapa orang kenalan rakan yang aku tau dia sayang gila kat adik perempuan dia..hurmm sweet ye..yang selalu luangkan masa dengan adik perempuan dia, yang rapat dengan adik perempuan dia..semua la..senang gila aku nak tertarik dengan lelaki macam ni (opss! terbuka rahsia sudah..) oh tiba-tiba teringat kat bekas 'abang' aku (abang pun boleh bekas ye?) dia pun macam sweet sweet je dengan adik dia..


weheartit


senang je nak tau lelaki tu sweet atau baik ke tak dengan adik dia..lelaki tu mesti selalu bercerita pasal adik perempuan dia..bangga dengan adik dia...memandang tinggi pada adik dia..apa-apa pun semua adik perempuan dia..


yang paling sweet, aku tau lelaki macam ni sangat bertanggungjawab..maksudnya dia jaga adik dia daripada sosial kepada agama...semua dia amik berat..bahagia betul ada abang macam ni..NAK ABANG 1 BOLEH??


macam mana la nak dapat abang, aku sendiri pun anak sulung, adehh..tapi abang angkat tak main la..apa barang abang angkat-angkat..tak sama dengan mahram kita sendiri..even abang sepupu lelaki pun banyak batasannya..aku cuma ada 3 orang adik-adik lelaki yang sangat menjaga kakak dia yang ngek ni :P ..TAK ADA ADIK PEREMPUAN! hmm..mungkin itu lebih baik..


jadi kepada lelaki diluar sana, sayangi adik-adik perempuan anda sebab anda akan digilai oleh ramai wanita (eh ye ke? bukan kau sorang? muntah sekarang!) bimbing saudara-saudara perempuan anda supaya menjadi wanita solehah..bukan senang ada saudara perempuan tau, silap-silap adik-adik perempuan/kakak-kakak anda tu yang tarik anda masuk neraka atas sebab kelalaian anda dalam mendidik saudara-saudara perempuan anda.


jom bace kisah abang dan adik NI







MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

2 tHis girL's lovers commenting:

A Fans of Lee Family said...

huhu...
kite ad abg pon sibuk jage "adk2" dia y lain...hukhukhu..
mimie jd terbalik la ek..kakak yang menjage adik2 lelaki nye..huhu :)

misyamissyou said...

cik QT: huhuu tu la pasal..>_< cm penat jap jage adik2 ni..lelaki semua lak tu huhuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails