CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Monday, November 21, 2011

R - Rimas

selamat pagi! dah lame tak guna warna font biru ni..haha..ok..hari ni huruf R...RIMAS..bukan r*mas ea..letak bintang tu sebab nanti orang yang gila tutt google, dah keluar keyword geli geli tu dah naik nama blog ni..

apa yang aku rimas ni?

semester ni aku rimas dengan macam-macam benda/orang..bilik aku tu rimas tengoknya sebab asyik bersepah je..baru kemas dah bersepah balik..bukan bilik aku je yang aku rasa rimas..kat hall depan tv aku rasa rimas, dapur lagi la rimas (orang dah biasa dapur besar kat rumah segamat, ruang kecik sikit je tak boleh..mengada kan?), nak masak semuanya la rimas kat dapur tu..tempat yang aku rasa tak berapa rimas kat dalam bilik air aku je hahaa sebab wangi+bersih+sejuk+nyaman :P (cuba anda tamparkan budak perempuan ni sikit)

rimas dengan blok apartment ni sebab makcik cleaner tak bersihkan..yang student pun macam tak sekolah tinggi pergi buang sampah kat koridor blok..rimas dengan udara kat sini, bila angin ade je, pergh! semerbak bau tinja-tinja yang ditinggalkan kucing-kucing..semerbak bau asap..sabar je la

rimas dengan kerja-kerja yang melambak..rimas dengan orang yang lalu lalang (padahal mereka tak buat apa pun kat aku), rimas dengan bunyi yang annoying..maksud aku perlu ke bunyi enjin kereta yang tak berapa nak sporty tu? perlu ke bunyi tapak kaki yang kuat? (berkasut tapak ladam kuda agaknya) perlu ke bunyi orang jerit-jerit? perlu ke bunyi orang cakap-cakap kat telefon kuat-kuat? perlu ke? bagi tau aku sekarang, PERLU KE??? stfu la..

ishh entah bila la semester ni nak habis..aku kerap balik segamat kot semester ni..rimas rimas rimas! pfffttt!


wehearit


dahsyat..i know..



MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

2 tHis girL's lovers commenting:

Mra Mastura said...

ni kes rimas terlampau

misyamissyou said...

Mra Mastura: memang pn weyh..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails