CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Saturday, November 26, 2011

W - Welcome Hijrah 1433


salamunalaik..kita dah sampai ke penghujung tahun Hijrah 1432 ye..nanti jangan lupa petang sikit nanti baca doa akhir tahun, lepas maghrib baca doa awal tahun pulak (ceh nanti aku yang lupa sebab ni tengah buat assignment ni)

tahun hijrah yang ni, agaknya berkat doa tahun lepas, semuanya semakin baik, dari segi kehidupan, dari segi rohani batiniah dan dari segi ibadah, alhamdulillah..ada la sikit yang aku dah buat..semoga tahun depan (lagi beberapa jam je lagi >_<) akan lebih baik daripada tahun ini


baca 3 kali untuk setiap doa, sebelum dan sesudah maghrib..banyak kebaikan doa ni..nama pun doa kan...sama-sama la kita berhijrah ke arah kebaikan 

salam tahun baru Hijrah 1433 =)



psst~ azam tahun baru, nak kumpul duit beli perfume..eh bukan..kumpul ilmu dan tenaga nak buat umrah..hopefully dapat tahun Hijrah 1433 ni..tahun 1432 tak dapat uhuk! adik aku yang dapat >_<





MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

4 tHis girL's lovers commenting:

Mra Mastura said...

comel azam tahun baru.

salam maal hijrah kawan ku :)

ieyza afieyna said...

salam maal hijrah.. ^^

semoga ape yg diazamkn menjadi.. :)

Yasmin ♥ said...

saLam maal hijrah :]

misyamissyou said...

Mra Mastura: mari kita berhijrah ke arah kebaikan :D

ieyza afieyna: insyaallah..salam maal hijrah juga :)

Yasmin ♥: salam maal hijrah :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails