CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Tuesday, November 22, 2011

S - Suara Saya Serak Sudah~

salam sejahtera..apa kes tajuk macam tu? haha semalam terjerit GOL kuat sangat..dang! aku jerit masa gol je..masa lain aku senyap..(in fact, aku tak suka orang yang hurm..over maybe..terutama perempuan..kalau mengeluh sikit tu biasa la kan..tapi....) tradisi tengok bola kat rumah macam ni..bila gol je jerit, yang lain senyap..lagi seronok kalau tengok dengan adik-adik lelaki aku..weeeheee tiba-tiba rindu mereka..hari tu balik tengok lawan Myanmar sama-sama..masa lawan Indonesia peringkat kumpulan dengan ayah je..

apa-apa pun tahniah Harimau Muda..pergh pergh..memang cantik gol pertama tu meleret slow je masuk gawang..macam lawak pun ada..tapi Malaysia menang penalti..biasa orang kata menang penalti ni tak berapa nak 'cun'..tapi penalti ni la skill menendang, skill mengamati bola tu nak terjah masuk ke mana kan? haha whatever yang penting kita menang! 

serak dah hilang..suara dah ok dah pun..hehee..eh aku suka lagu ni..bangga tak habis lagi ni..
Gemuruh Suara


kalau engkau jatuh, jangan engkau lemah 
kerana hidup mengajar kita jangan cepat mengalah
bina yakin diri mampu kita lakukan
tiada yang mustahil, segalanya BOLEH

kita bergandingan meraikan Malaysia

gemuruh suara jadi bangsa berjaya
gemuruh perkasa bawah 1 bendera
nama kita bina di seluruh benua rasa bangga
genggam amanat wira julang panji Malaysia

hurm..boleh pun kita bersatu bab bola, bab lain tak boleh ke? 1 yang aku tak bangga, aku ada kawan-kawan berbangsa lain yang sungguh tidak supportive semalam..tak ada semangat kenegaraan langsung..aku tak suka orang macam ni ye..no offence friends, in case you are reading this, but it's the truth


psst~ semua tidur malam tadi senyum aje kan? haha aku pun




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

3 tHis girL's lovers commenting:

Mra Mastura said...

suara aku okey lagi. hehehe

iszieylyanziy said...

haha,,sakit tekak gak!

misyamissyou said...

Mra Mastura: tau la suara kau sedap.. werkk :P

iszieylyanziy: makan hacks! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails