CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Monday, November 14, 2011

L - Lelaki....seperti dia

yeah salamunalaik! hari ni huruf L..hehe lelaki seperti dia..wahh..tiba-tiba teringat lagu tu..tapi aku bukan nak cakap pasal lirik tu..ubah sikit boleh? ngee 

memang tak ada lelaki seperti dia
tapi yang lebih baik banyak..dah tentu!
memang tak ada lelaki sehebat dia
tapi yang lebih hebat banyak haha! weerrkk!
maka tak perlu kususah hati
banyak lelaki yang bisa  kupilih
untuk  kujadikan sandaran hati weeee~
memang tak ada lelaki seseksi dia..oh yes dia seksi! -___-"
tapi yang lebih seksi banyak uuuu~
memang tak ada lelaki setampan dia..hurm boleh la kot
tapi yang lebih tampan banyak..susah bai cari!
maka tak perlu sedu sedan itu
jangan sampai kumerendahkan diriku...um..my ego saves me

ok dah..nanti ade orang saman aku ubah-ubah lirik haha :P ala, ada je orang yang lebih baik kan? hehee..

mood nak kawen sekarang jugak! sebab tiba-tiba tension kawan-kawan dah tunang, bakal berkahwin dan dah berkahwin..ada yang dah ada baby okay! apa-apa pun gembira untuk mereka..perjalanan aku masih jauh lagi...chill sudah! kerja, beli boyfriend (kereta la) dulu baru kawen!




psst~ entri motivasi untuk diri sendiri ni..but he's all that i want kot..tak nak yang lain boleh? ok nak..tapi sama macam dia boleh? *mengada*


MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

3 tHis girL's lovers commenting:

Mra Mastura said...

nasib lelaki spt aku.eh, ak bukan lelaki. weeeeeeeeeee~

:D

Fila Lane said...

masih ada 13 huruf lagi. am i right? chaiyok!

misyamissyou said...

Mra Mastura: haha kalau lelaki dah lame aku kapel ngan kau mra.. :P

Fila Lane: ade 14 lagi..hehee :) thanks!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails