CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Friday, February 17, 2012

beribu dalam satu


salamunalaik..malas nak taip intro terus je la..sebenarnya kan, aku tak tau apa yang aku rasa sekarang n, gembira? sedih? marah? keliru? rindu? sayang? cinta? kecewa? entah...tolak "marah" sebab aku tak ada pun rasa marah..rasa tu bercampur baur..semua yang berlaku cepat sangat..secara tiba-tiba..tak tau nak handle..lepas satu, satu yang datang..bertimpa-timpa

nooo! bukan masalah tapi situasi yang berlaku..pernah tertanya tak macam mana seorang wanita, ataupun senang cerita, budak perempuan ini boleh rasa macam-macam rasa dalam 1 masa? >_< hurm...kadang-kadang tu bila rasa macam ni, aku terus masuk tidur..malas nak fikir..


psst #1~ don't take someone for granted..you might regret it
psst #2~ penat la tunggu, kalau tak nak, saya pergi..senang cerita..tak ada la saya sakit hati
psst #3kalau awak nak cakap dengan saya, maknanya awak nak cakap la..tapi kalau awak tak nak cakap dengan saya, maknanya tak nak la kan..ye saya faham tu
psst #4~ rasa pelik menaip guna keyboard ni..lappy adik..lappy sendiri hantar klinik..tuan dia dah ok, dia pulak sakit..dia ok nanti aku blogwalk yep!
psst #5~ i hate to see you hurt.. :(
psst #6~ malasnya nak buat assignment
psst #7~ ibu pun tak bagi aku derma darah..haha yay! semua orang sayang budak perempuan ni..jadi, dia tak membantah lagi :P terima kasih, dan "saya sayang anda juga!" kepada yang melarang budak perempuan ni derma darah..
psst #8~ saya rindu awak tahu tak!! benci.. :( saya rindu conversation kita, saya tau lepas ni dah tak boleh nak selalu cakap dengan awak..saya faham..happy untuk awak..
psst #9~ tau tak, rasa paling best dalam dunia rasa mengantuk..semua rasa lain hilang..
psst #10~ banyaknya "psst~" ganti perenggan entri sebenarnya..dah la tu..kang tambah lagi, lappy adik pulak yang kena baling kat dinding





MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

6 tHis girL's lovers commenting:

♥ Cik Zack ♥ said...

huhuhu sabar eh sabar :))

Woofer Storm said...

untunglah sedang dilamun ombak rindu..


#derma darah tu baik je,cuma sian bila awk pening2 nanti..itu je..slmt mlm..

misyamissyou said...

♥ Cik Zack ♥: ye ye bersabar ni huhuu

Woofer Storm: adehh rindu entah ke mane ade la..bkn rindu sape2 pun..
ye, sy tau..thanks amik berat :D

amir aizat said...

sabar okay

nazirah said...

mmg mcm2 rasa.. sbar ye dear ;)

misyamissyou said...

amir aizat: ye la..huhuu

nazirah: rase 1 mcm pn susah jugak hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails