CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Wednesday, February 8, 2012

tidak ada yang berubah~


tak berapa nak wordless hari ni..cuma expresi diri







psst~~ dari pagi (sebenarnya dari semalam) dengar lagu Ku Ingin Kamu




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

11 tHis girL's lovers commenting:

♥ Cik Zack's ♥ said...

xpe :) sabar eh. lagu tu mmg sedih. hukhuk

misyamissyou said...

♥ Cik Zack's ♥: hehe xsedih tp dgr lagu sedi..saje layan :D

cik najiha said...

suka kata-2 nie ! thumbs up ;)

Shah Rizar said...

ninja assassin tu

misyamissyou said...

cik najiha: hehe thanks! :D

Shah Rizar: haha kan? ingt kan diri sendiri je rase cm tu..huhuu >_<

caliph shuriken said...

baru prasan bground pic cover muka ^^

^_^ Zaza Nur Iman said...

nice kata2 ni :)

misyamissyou said...

caliph shuriken: heheh :P

^_^ Zaza Nur Iman: thanks yank! :D

qamarguyz said...

salam ziarah..
bagus laa..
usah dikau berubah..
berubah kata atau rasa..
jadilah sang setia =)

Woofer Storm said...

bnyak yang berubah..dulu orang syg kita,kini tidak lagi..dulu orang amik berat pasal kita,kini tiada lagi..siapa kita dihati mereka,bukan siapa2 lagi..ermmm

#bnyk sbenrnya yang berubah,berubah mengikut perubahan masa..mungkin berubah menjadi baik,mgkn juga kpda jahat..ermm terEMO pula malam ni..sory

slmt mlm..cantik gambar n kata2 tu^^

misyamissyou said...

qamarguyz: insyallah tak berubah :)

Woofer Storm: T_T betul la setuju sangat..berubah menjadi lebih baik, tu yang dikehendaki..huhuu emo jugak semalam..xpe..anyway, thanks! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails