CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Monday, August 2, 2010

how to have a lovely day~~


selamat petang..hehee..tu..atas tu..how to have a lovely day..it works for me..terutama yang pertama tu..cuba la...

yup, everything is okay..semua baik-baik sahaja..semalam friendship day!! dan hari ni, sudah 2hb Ogos...sekejap je dah bulan Ogos..ceh, dah dalam bulan ni memang la kata kejap..sekarang ni, tunggu bulan Disember..kejap ke lama?? tak sabar menunggu tahun 2011..ada apakah???

tak ada apa-apa...cuma bila dah masuk tahun 2011, umur semakin naik, masa belajar semakin kurang, harap diri juga semakin matang seiring dengan usia..bila nak habis belajar ni? boleh tak aku nak skip tahun 2011 dan 2012? oh, tengok! aku tak bersyukur lagi..ishh..astagfirullah..

hmm..aku dah dapat makan beef steak dan sup ikan merah..weeheheee..terima kasih ibu! and lots of other cravings to be fulfill..in 2 weeks I hope..hmm..there's one thing i'm yearning for..that only one thing I yearn for years..but it is not to speak of here..sebab tak percaya rasa tu masih ada..benda dah lepas kot..tolong keluar dari wishlist aku...*sigh*


bila kau letih dan hilang semangat, Allah tahu bahawa dirimu telah mencuba sedaya upaya
bila tangisanmu berpanjangan dan hatimu kedukaan, Allah telah mengira titisan air matamu
bila kau rasa ketinggalan dan ditinggalkan, Allah setia disisimu
bila kau telah mencuba segalanya tapi tidak berhasil, Allah ada jalan penyelesaian
bila tiada erti buatmu, keliru dan kecewa, Allah adalah jawapannya


MySpace Graphics

~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

2 tHis girL's lovers commenting:

roffe said...

Very good rule.Have a lovely day......

misyamissyou said...

roffe, thanks..have a lovely day yourself too :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails