CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Tuesday, March 20, 2012

baik-baik sayang turun tangga tu~


saya tak boleh dengar lagu ini..intro lagu pun tak boleh..sikit pun tak boleh..



kenapa? sebab ni:

tadi jatuh tangga *buat muka sedih minta lempang*
dah jatuh belum?
dah..macam tu pulak dia cakap kat kita?
hmm..apa yang sakit? kaki?
entah, terseliuh kot ni
turun tangga tu baik-baik sayang..jangan cuai-cuai
mana tau nak jatuh, malang tak berbau..
dah jangan nangis lagi..

***
~baik-baik sayang pergi kelas tu
~baik-baik sayang buat kerja..
~baik-baik sayang, jangan main panas nanti sakit kepala
~baik-baik sayang jalan, nanti jatuh..
~baik-baik sayang..guruh guruh ni jangan pegang besi, main hujan semua..ishh kata takut guruh?
~baik-baik sayang..main hujan pulak dia..balik nanti terus mandi!
~lailahaillallah muhamadur rasulullah..baik-baik sayang! nanti kita tak ada siapa nak pesan macam ni lagi?!


tak ada orang nak pesan macam tu lagi...nangis sendiri je...dia? ada..tapi tiada....







MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

9 tHis girL's lovers commenting:

Cheqna said...

tak sempat nak tengok video..tapi ni cerita betul jatuh tangga ke?..if betul, hope u r okay..

n carilah yg tiada tu so that yg tiada tu boleh cakap mcm tu :-D

misyamissyou said...

Cheqna: xpe kak, bile2 dtg leh dgr..betul kak jatuh tadi..seb baik dah smpai bawah tangga..dah ok dah pn kakinye..thanks kak!

kalau ikutkan hati mmg kak, nak je sy cari dia, tp tak perlu kot rasenye..biar je la rase ni :)

Puan Besar Shag Yahaya said...

Ouch. Selalu gak Shag jatuh tangga. Yg paling sakit, harus lah bontot. Aiyoyo~ Hihi.

Spudin said...

alamak ...awak3..ni blog untuk pmpn je ke ? ala.malu la..hehek

xila riston said...

hololo cm sweet...garu2 punggung ;p

O CIKTEDDY said...

adoi..sweet!huhu

huda jamil said...

part last tu sedih la. is there anything sad happen to you?

btw, take care ye. kaki tu jgn buat jln jauh2 tau.

iszieylyanziy said...

hati hati ye sayang :P

misyamissyou said...

Puan Besar Shag Yahaya: untung sakit bontot jep..haha xde la skt banyak :P

Spudin: awak awak awak, blog ni mmg blog perempuan tp lelaki n perempuan dua2 boleh masuk n bace :)

xila riston: haha garu tempat lain la.. hehehe :P

O CIKTEDDY: urmm haha dulu sweet skrg pahit ><

huda jamil: yep sis..him no more..hurmm..kaki ok dah alhamdulillah :)

iszieylyanziy: haha tukar perkataan nampak :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails