CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Thursday, March 15, 2012

Saya Mahu Dia


salamun 'alaikum..sekarang ni, ketika ini,  detik ini rasa macam nak pegi ke tempat macam ni...


tinggi bukan? best kot! suka duduk tempat tinggi..kalau boleh nak macam gambar ni..tengok sunset ke sunrise ke..memang syok...last tempat paling tinggi pernah dijejaki kat tempat kereta kabel kat langkawi tu..terfikir hikmah di sebalik penciptaan gunung ganang ni dapat menenangkan fikiran sambil menikmati keindahan ciptaanNya..nak naik gunung Kinabalu lepas ni boleh tak?

saya perlu ruang..saya juga sensitif seperti anda yang sensitif...cuma, saya kurang menunjukkannya...saya perlu ruang dan masa...saya mahu Dia sahaja di sisi ketika ini..




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

5 tHis girL's lovers commenting:

Detective Fiqa said...

yess tenang hati kita bila kita tengok pemandangan yg indah :)

misyamissyou said...

Detective Fiqa: betul dear :D

caliph shuriken said...

kwn sy suka sgt tempat2 tinggi.. sampai naik gunung kinabalu, huh...

Spudin said...

ya.nice...do visit my blog :D

misyamissyou said...

caliph shuriken: waaa untung la dia dpt naik..

Spudin: :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails