CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Saturday, March 3, 2012

sebu!

blogging jap boleh? aku tak tahan rindu kat belog budak perempuan ni...siapa lagi nak rindu belog ni kalau tak aku kan?

salamun 'alaikum..bangun pagi tadi rasa sebu je...perut mungkin sebab 1 hari ni tak selera makan, lepas tu perut sakit sakit..sebu nak gastrik la tu (ye, kat sebelah lappy ni ada semangkuk nasi lebih kurang 10 sudu makan+2 ketul kentang potongan besar ibu jari dan beberapa cubit isi ikan..) tapi bukan sebu ni yang aku nak bebelkan

hidup..rahsia tuhan..kita tak tahu rancangan dan ketentuan Dia..tak tahu apa di hadapan, apa rahsia di belakang, kiri dan kanan..terkadang tu rasa bahagia, terkadang rasa derita..kejap ada air mata, kejap nanti gelak ketawa yang keluar..

 hidup ni tak pernah terlepas daripada pilihan..pilihan yang di kelilingi ketidakpastian, berisiko, ragu-ragu dan sebagainya..terkadang tanpa kita sedar, mood kita hari ni pun kita sendiri yang pilih..terkadang tu rasa macam tak ada pilihan lain..


favvy bracelet..tak ada motif letak gambar ni -__- buat ada ada je


hidup ni kalau tak pernah rasa cemburu dan iri hati, itu BOHONG...tolak iri hati, bukan itu yang aku nak persoalkan..terkadang kita salah tempatkan cemburu tu bagaimana, kenapa dan wajarkah rasa cemburu tu..pada aku, cemburu tu salah satu cara nak tunjuk tekanan...ketidaksukaan dengan tujuan risau..risau terhadap apa? siapa? fikir sendiri..

bukan juga tentang hidup yang aku nak bebelkan..hidup budak perempuan ini baru 22 tahun 5 bulan lebih kurang..tak layak rasanya nak membicarakan tentang hidup..garam tak cukup masin, asam tak cukup masam tapi masih boleh buat perut terkoyak..kiasan much? yes, budak perempuan ni suka kiasan dan entri pula semakin berat dengan kiasan yang entah ada orang faham atau tak..dah la..kerja sekolah pun tak siap lagi..



psst~ hati sebu...




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

0 tHis girL's lovers commenting:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails