CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Thursday, June 16, 2011

~hari keenam~ 10 Perkara Yang Saya Tak Boleh Hidup Tanpanya

assalamualaikum..aku dengar ada blog yang kena godam..tapi penggodam tu baik, boleh dibawa berbincang..bagus la macam tu..kalau aku mesti dah tak tau nak buat apa..

okay..cabaran hari ni:

10 Perkara/Benda Yang Saya Tak boleh Hidup Tanpanya
(gila habis panjang bila terjemah..hurm..tak ada la sampai tak boleh hidupkan..rasa macam hidup tak lengkap je)


udara
(ni kalau tak ada kejap je dah K.O)

air dan makanan
(kalau tak ada ni, boleh mati kebuluran dan kelaparan)

pakaian
(kalau aku gerenti mati sebab malu..haha)

agama
(tak mati la..cuma sesat..ye, aku perlukan agamaku untuk hidup)

ibu ayah dan adik beradik..family

pelajaran, kelulusan, kemahiran
(semua ni insyaallah sangat berguna dan sekarang sedang mencari-cari lagi)

streamyx/maxis broadband etc., internet dan laptop
(kalau tak ada streamyx dan bb macam mana nak ada internet kan?)

duit, dalam apa sahaja mata wang

keperluan harian seperti, sabun, berus dan ubat gigi, periuk, cawan, pinggan etc.

telefon bimbit


haa..tu je kot..dah cukup dah 10..serius tak boleh bla..telefon bimbit akhir sekali..hahaa



psst~ tak dapat tengok bulan, sebab semalam dah mengantuk sangat..dapat tengok kat google je..huhuu..nak pergi qada' tidur kejap




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

8 tHis girL's lovers commenting:

HonEyBuNNy said...

setuju semua 10 perkara tu..hehe

ila pun tertido awal smlm tau..huwawwa

Siti Mashitah Saidin said...

dulu henpon pernah ilang,,.. gulap gulita... hahahah

Siti Mashitah Saidin said...

dulu henpon pernah ilang,,.. gulap gulita... hahahah

iszieylyanziy said...

hp ilang ase nk pitam,,hahaha,,,skrg da jadi keperluan,,,tu pon klu ade org nk msj lah,,haha

HAZWAN17 said...

internet takde memang tak boleh hidup hahaha

misyamissyou said...

HonEyBuNNy: huhuu :D

Siti Mashitah Saidin: huhu..kite skrg dah xrase ape dah..fon 'hilang' kejap pn xpe..kalau hilang betul2 mmg gelap gelita..hee

iszieylyanziy: hmm..kalau de org mesej biar je..haha kejam :P

HAZWAN17: ha..itu betul..hoho!

amir aizat said...

yeah internet segala2nya,hhahahaha

misyamissyou said...

amir aizat: zaman sekarang internet xde leh mati...mati kutu jek la..hehhe :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails