CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Friday, June 17, 2011

~hari ketujuh~ 10 Orang Penting

selamat tengah hari..aku mengantuk la..tapi kena buat ni dulu sebab petang aku ada program induksi..malas gila nak pergi..malam nanti baru terjah anda :)


10 Orang Penting

diri sendiri

ibu

ayah

adik beradik

keluarga rapat yang lain

*bakal suami dan anak-anak

*bakal keluarga suami

kawan/teman/sahabat rapat

*bakal majikan

orang yang tak dikenali


hah? kenapa orang yang tak dikenali penting? sebab orang yang tak dikenali ni kadang-kadang penting..contohnya pelawat blog ni..penting kan? yang ada bintang (*) tu akan datang..insyaallah..anda doa-doakan la..


psst~ nak jadi orang penting dalam hidup aku? then put me in your life..love given is love returned =)

jom tengok video ni..gila comel!!!








MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

7 tHis girL's lovers commenting:

Kisah Hati said...

kamu penting buat aku,... :)

Syat0za Zai said...

zai penting tak kak? ekekke ;D

emieysandra said...

diri sendiri adlh plg penting ;)

Siti Mashitah Saidin said...

bakal...? sweet pulak~ hehe

Botak said...

kucing kat rumah penting tak? hahaha

d_LA said...

yg 2 star mula2 tu x sbr nak ada..hehe..video xleh play sbb tenet selow sgt2..huhu

misyamissyou said...

Kisah Hati: kamu penting juga :)

Syat0za Zai: penting la..huhuu

emieysandra: yep! betul sngat :)

Siti Mashitah Saidin: heheh :P

Botak: ala..terlupa nak masukkan dalam list :P

d_LA: hehee..sis xsabar, sy lg la..haha xpe, tgk lain kali :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails