CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Saturday, June 18, 2011

~hari kelapan~ 10 Lagu Kegemaran

selamat tengah hari...sedang menikmati coklat panas pada tengah hari yang mendung seksi mengancam ni..jangan la hujan aku baru je basuh baju..uhuk! okay..cabaran hari ni..susah jugak! T_T




10 Lagu Kegemaran

You're My Everything - Santa Esmeralda

You Took My Heart Away - Michael Learns to Rock

Unwritten - Natasha Bedingfield

Ghost of You - MCR

Girl Next Door - Katy Perry
(Jessie James yang nyanyi tapi aku suka version Katy Perry)

Hold On -Good Charlotte

I Belong to Me - Jessica Simpson

Mad - Ne-Yo

Leaving On A Jet Plane - John Denver

Nothing's Gonna Change My Love For You - Glenn Meridios


eh, dah cukup 10 la..beribu lagi yang aku suka..hm..senarai atas tu yang paling suka la..evergreen..sebab lirik dia best..huhuu semua lagu inggeris..haha tapi aku nak senaraikan lagi 10 boleh? =P

White Horse - Taylor Swift
Headstrong - Trapt (suka sebab aku headstrong=degil)
Over - Lindsay Lohan
Here Without You - 3 Doors Down
Pelengkap Hidupku - Eren ft. Romi
Forget You - Cee Lo Green (suka versi Gwyneth Paltrow dalam Glee)
Back To December - Taylor Swift
Leave (Get Out) - Jojo
Sejati - Wings
Joget Kenangan Manis - Sudirman (sebab lagu ni comel!)

randomly picked...sebab lirik dan lagu best...hehee




psst~ rindu ayah!!


MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

9 tHis girL's lovers commenting:

asfz lily said...

ohooo...semua lagu asfz xlayan..
xpernah dengar..
ketinggalan kan asfz ni -.-

qamarguyz said...

salam ziarah..
wahH..
semua lagu omputeh..
memang tak layan sangt laa..
huhu

mzhany said...

misya...huhu kental la dia nih, akak tak berjaya buat lagi ;)

misyamissyou said...

asfz lily: ye ke..cube la dgr sekali.. :)

qamarguyz: hehee.. :P

mzhany: mesti la kak..dah terima cabaran..kne habiskan..hee :)

fadh leyanie said...

suka sudirman punya lagu :)

misyamissyou said...

fadh leyanie: kan? :D

Botak said...

the fray - syndicate., layan lagu ni., patut try dengar.. :D

amir aizat said...

forget you by hollly holliday!! best kot dy nyanyi dlam glee,hehe

misyamissyou said...

Botak: ade je dalam playlist lagu tu..hehhe :D

amir aizat: kan? hehehee :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails