CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Wednesday, September 22, 2010

blog hebat award~~

nak buat entry tertunggak ni..adehh..okay dapat tag daripada cik bea..huhuu thanks dear sudi tag..sekarang nak jawab soalan pulak..


Nama blog anda buat masa ini
.:~tHis girL~:.
anda rasa blog anda hebat?
terasa macam nak berlagak sikit..mesti la hebat! haha
BENDA yang anda sayang
i love everything I owned terutamanya lappy!
anda tengok waktu(jam) kat mana?
lappy, jam tangan, jam dinding, fon, jam blog
web sesawang yang anda selalu jenguk
dulu fb, sekarang blog dan email
letak blogger-blogger yang anda rasa hebat
oleh kerana aku berlagak, aku tak nak letak siapa-siapa pun..hahha(gile berlagak!)


hurm..semalam tengok mail..ada orang tag kat fb! ni amik screen shot..huhuu

thanks dear cik qaseh..huhuu terus dengar terus download..hehee
anda yang nak dengar lagu ni boleh klik sini dan akan terus di-direct-kan ke youtube
oleh kerana cik qaseh tag saya yang ni..saya tag cik qaseh untuk award blog hebat ni..
sila amik cik qaseh.. :)


psst~hebat tak aku buat entry sumbat? hehe






MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

2 tHis girL's lovers commenting:

Najwa cik Qaseh said...

huhu..
thank 4 the tag...
anyway..
best kan lagu tu..
memang ditujukan khas utk syamimi Qaseh ni..
hehehe

misyamissyou said...

Qaseh: wah..baru nak bagi tau..cepat! huhuu..aah suke lirik dia! thanks so much..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails