CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Friday, September 17, 2010

having a blast day!

ngee~ selamat malam..ni kalau ikutkan hati malas nak update..tapi aku nak bagi tau, yang aku happy hari nih! semalam pun gembira jugak tapi tak boleh nak upload gambar..streamyx buat hal dia sendiri semalam terpaksa la aku guna sweetie berukben yang agak menyiputvavikan diri dia tu..

sila jangan menyampah dengan ayat-ayat di atas..aku dah biasa kongsi hal diri aku dengan dunia..macam aku tak tau, ada antara anda yang fikir dalam hati "ni pun nak bagi tau ke?" ngee~ jangan marah cik kak abang oi..tak nak tengok gambar, tinggal link yep! jom layan gambar awek-awek cun yang kebanyakkannya were taken! muahahahaa!









ni hampir semua la kawan sekolah rendah dulu..dan campur sekali kawan sekolah menengah..macam gambar sekolah kan? hahaa..rinduss zaman sekolah wehhh


2 atas ni pulak gambar semalam..huh..penat beraya je dua hari ni..huhuu..yang bawah ni private picture, sila tutup mata ye..


heee..seronok.. :)

psst~there comes a time in your life, when you realize who matters, who never did, and who always will..So i'm not going to worry about people from my past because there's a reason why they didn't make it to my future..kesian..they lost me..

pssst~~first day of 365-days journey around the sun was a blast! love it!

psssst~~~aku tak suka la orang pakai ayat aku..'have a blast day/one" is my sentence..trademark aku tu..bayar kalau nak guna..lau ikutkan hati nak je aku publish kat fb jadi status(zzz..perasan jap ayat aku)




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

8 tHis girL's lovers commenting:

GRuNGe said...

Yea yea. Maaf tak membaca entry. Hanya membuat scanning terhadap gambar-gambar yang ada.

A Fans of Lee Family said...

huk2..
qaseh tak dpt pon nk jmpe kwn2 skol...

yummmmyummm...meriah je kek tuh..
mcm memanggil-manggil..hikhik

HaN WarreN said...

pehhh meriahnya..jeles tol!!!

yebbit + . + said...

selamat hr raye, eh bleyy lagi kn?? huu

HARITH SYAHMI said...

wahhh...meriah gle..besh2.haha

Anonymous said...

GRuNGe: hahaa..xpe meh..memang dah expect org tak bace pn..

Qaseh: lorhh, ni pun ikut pun sebab kena pakse..hari tu mmg malas nak kluar..tp berbaloi gak..hehe kek tu bukan saya yg punye..hehee gmbar curik punye..hahaa

Han: jgn jeles deyh..ajak kwn2 han buat cm nih..hee

yebbit: boleh jep..syawal masih panjang hehe..selamat hari raye gak :)

budak mengong: yep..mmg best..hehe :D

mr.curly said...

wahhh meriah sguh.. mesti byk dpt kumpul duit raye ni .. hehe

Anonymous said...

mr.curly: huhuu..mana ade bro..dah besa meh..tak dpt wet raye lg lorhhh..sedey2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails