CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Friday, September 10, 2010

untuk kenalan dan rakan-rakan~~

::STICKY MODE::
scroll down for daily entries..thanks :)

ditujukan khas untuk semua rakan, sahabat handai, kawan-kawan, teman seperjuangan *(geez..kan sama je semua tu..tak belajar bm ke? adess)

buat rakan-rakan facebook/sekolah, I miss you guys damn much! lama tak log in fb, melawat wall korang..haha! raya jemput datang rumah yep! tapi calling calling dulu, takut aku tak ada kat rumah dan nanti aku update..mana tau ibu ayah aku nak buat open house ke..datang waktu tu ye..kalau korang perasan la, aku tak pernah jemput, tapi korang mai gak umah aku..haha..jahat tak? so tahun ni aku dengan ikhlas hati dan julung kalinya, jemput le datang..hehee..ya Allah.. KEJAM gila aku tak pernah jemput kawan-kawan raya ke rumah..sila jangan contohi ye.. *(amik kau meghah nyalo aku bagi)

untuk rakan-rakan bloggers, kalau tau rumah saya, datang ye..moga ukhuwah berpanjangan :) kalau tak pun..beraya la kat belog sengal saya ni di pagi raya..hehee

sila baca kat bawah ni..tak ada muka aku..malu ah nak letak..haha..kalau korang rasa tak cukup besar..scroll up, tengok yang ka bawah header tu..



psst~aku buang tabiat tahun ni..entah ada apa-apa..baik tahun ni korang datang rumah beraya..mana tau kan..hmm..




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

20 tHis girL's lovers commenting:

ladymiss said...

selamat hari raye! ;)

LiFe KaMi said...

wah cantik.. kami nak dtg ni jgn lupa bg duit raya..hehe

fara said...

wah. nak bg duet raye ke? huhu.
salam aidilfitri :)

Anonymous said...

Bazilah Hashim, selamat hari raya! :D

LiFe KaMi, kena sedia wet raye ke..adesss..bankrap jap..hehee

fara, hehee..tak kot.. :P selamat hari raya! :D

Melody Iqfa said...

wuuu~
besnye cik Misya.
bes bes bes..
bes sgt kalau dpt duit rye.. huhu
selamat hari raye.

Pinky Pixie said...

nk singgah blog ni di pagi raye, dpt duet raye x? haha

Anonymous said...

cik fatin, dpt wet raye mmg best lorhh..hehee

Pinky Pixie, hehee..kalau sy kaye dapat kot..lepas tu sy bankrap sebab nak bagi bape ratus org yg lawat blog ni pg raye..hahaa

HaN WarreN said...

selamat ari raye misya..umah katne?? hantwo nak dtg ni bwk geng2 hantu yang lain..hehe

Anonymous said...

HaN, selamat hari raye..umah kat johor..kalau rase dekat dgn umah han, dtg le..nak gak jmpe dgn hantusss yang lain tu..hehhee

Rohani Hashim said...

misya, selamat hari raya. ampun dan maaf dr akak ats segala slh silap bicara kata. selamat hari raya ~mzhany.com~

Anonymous said...

kak hany, akak xsalah ape2 pn kat saya..kalau ade pn xpe la hangus je..saya pun mintak ampun kalau de menyinggung akak selama sy berblogging ni.. selamat hari raya! :D

cik plankton said...

awak selamat hari raya...
raya nanti hapy2 kan diri ...senyum2 selalu k..

Unknown said...

agak-agak, kalo lynn dtg dapat duit raya tak? bawah umur lagi ni.
hehe.

selamat hari raya!

maverick said...

selamat hari raya...umah mana?n9 ka?johor ka?

HaN WarreN said...

ayakkk kampung hantwo kat johor gak..tapi la ni beraye kat KL je...huhu nak balik kampung waaaaaa

Anonymous said...

cik plankton: insyallah.. :)

lynn: bawah umo ke..hehee..entah le..

maverick: yep! selamat hari raya jugak :D

Han: xmo le panggei kamu hantwo/hantu..serrrraamm lak..hehe..hmm kalau balik johor leh singgah umah..xpe2..tahun depan..hehee

Wan_hazel said...

salam lebaran...dkesempatan nie wan nak ucapkan salam kemaafan ..selamat hari raya...maaf zahir dan batin..ade ke batin??hhehe..

Wan post kat ruangan komen entri ..so tak kan hilang...salam aidilfitri..

Anonymous said...

Wan_hazel: selamat hari raye gak! hehee

Unknown said...

samat ari raya gurl..

Anonymous said...

shark: selamat hari raye ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails