CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Thursday, September 16, 2010

Happy Birthday Malaysia..and me too~~

assalamualaikum..dah hari Khamis, 16 September 2010...hari ni buat pertama kalinya (kalau tak silap aku la kan) tarikh ni cuti umum..satu negara cuti..dulu yang cuti negeri Sabah je..sekarang satu negara cuti..

siapa tak tahu sila benam muka masing-masing dalam pasir, lepas tu rotan diri anda sendiri sebab tak belajar sejarah Malaysia..adanya Hari Malaysia ni sebab semenanjung dan negeri Sabah dan Sarawak bersatu pada 16 September 1963..aku rasa ni baru betul kelahiran Malaysia..bukan masa 31 Ogos hari tu..tu kemerdekaan negara kita..

dan aku rasa semua orang suka iklan ni..ni baru 1 Malaysia..jom tengok!



macam mana? suka kan?? heee Selamat Hari Malaysia dan selamat ulang tahun kelahiran untuk diriku..jom rasa bangga jadi anak Malaysia..

wishing myself; dear, it's first day of another 365-days journey around the sun..enjoy the trip, forget the hurt, embrace the happiness..whenever you get into trouble, keep going..do a 180 degree turn..turn the satuation halfway round..don't look for the secure solution..DON'T PULLL BACK FROM THE PASSION. TURN IT ON FULL FORCE!


psst~streamyx dan broadband buat hal..sedih tak boleh upload gambar hari ni dan payah nak blogwalk..mana dapat je...





MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

8 tHis girL's lovers commenting:

Najwa cik Qaseh said...

happy birthday dear :)
be strong a gurl k...

LiFe KaMi said...

Happy besday Misya..
Semoga panjang umur dan happy selalu..

misyamissyou said...

Qaseh: insyaallah.. thanks! ^_^

LiFe KaMi: terima kasih :D

shark said...

waaa
congrat
hepi besday to miss
wish u luck 4 everythin u do:)

suamihanyisterizuki said...

dear, epi besday...igt xmoo sedey sedey lagk yer....

misyamissyou said...

shark: thanks for the wishes..insyaallah.. :)

kak hany: thanks kak..ye, sy tak sedey lg..insyaallah..semakin okay.... :)

Sunshine said...

hapy birthday adikku :) moga dpt kembali happiness in the near future..doa byk2 :)

misyamissyou said...

kak sue!!!!!: thank you kak..insyaallah..i have to make a move and find the happiness..can just sit around and wait..my hope's on you too kak :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails