CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Saturday, September 18, 2010

terharu~~

selamat petang..heee..semalam terharu dengan post yang dibuat oleh rakan blogger; cik fatin...click picture to enlarge..
 
 
sebenarnya saya tak reti dan tak tau sangat pun pasal blogging ni..tau sikit-sikit je..kata orang sharing is caring..sekarang blog cik fatin dah advance sebab cik fatin rajin godeh-godeh tutorial kan..saya tolong sikit mana yang boleh je..
 
maaf la..saya tak perasan entry cik fatin hari tu..almaklum la hari raya..sibuk beraya, sibuk gak nak cerita pasal kisah raya dan birthday sendiri..haha..terlepas pandang entry yang cik fatin buat khas ni..adehh..memang hari tu tak blogwalk mana-mana pun..
 
but, thanks so much for the sweet entry about me..terasa malu pulak ni..thanks for the wonderful birthday wishes..i hope all of it come true..hehee..very appreciate it..thanks so much dear friend! :D
 
jom le lawat blog cik fatin..anda tunggu apa lagi?
 
 
psst~ see?? sila jeles sebab saya ada rakan blogger macam cik fatin..heheeee
 
 
 
 
MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

8 tHis girL's lovers commenting:

Anonymous said...

hehehe..keep on blogging iye..

Anonymous said...

Uruchimaru @ kf: okayh!! hehee

GRuNGe said...

Keep on blogging. Aku ni tak tau sampai bila boleh berblogging, selalu ketandusan idea nak menulis.

Melody Iqfa said...

huhu..patotnye cik Fatin yg berterima kasih kt cik misya ni..
byk ajar cik Fatin. huhu

Rohani Hashim said...

aiii dear...

Anonymous said...

GRuNGe: xpe t dapat idea terus blog..lame2 t hilang..huhu

cik fatin: haha..xpe, same2 time kasih..huhuu

kak hany: aii kak ^_^!

A Fans of Lee Family said...

huhu..
qaseh jeles.....
hehe gurau je yunk :)

Anonymous said...

Qaseh: hoho! bertuah jugak dapat kenal dgn qaseh..jgn jeles deyhh..qaseh berada dlm kedudukan yg same dihatiku..hehhee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails