CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Wednesday, September 22, 2010

hadiah!

selamat petang, akhirnya aku buat juga entry ni..berkenaan contests yang aku sertai semasa bulan puasa kelmarin..hehee

yang pertama contest apa perlu Melati makan untuk kurus di bulan puasa oleh kak Melati..thanks ye kak Melati..terpilih sebab contestant pertama..hehee..

kak! saya dah guna terus hadiah akak bagi tu..hadiahnya----tadaaa!!


yang kedua, contest kad raya dan kenangan silam oleh en. asy..huhuu dapat kad raya dan duit raya!!! hehee..okay, sebenarnya aku tak pasti la aku menang ke apa kan tapi menurut en. asy, kalau dapat sampul raya ni menang la tu..betul ke? ke aku salah baca?

apa-apa pun terima kasih kepada en. asy..huhuu.. macam kat bawah ni la yang aku dapat..excited gila masa dapat ni..hehee dan maaf ye en. asy..tak boleh nak buat sole entry..hehee



thanks kepada empunya contest banyak-banyak!!!! :D





MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

4 tHis girL's lovers commenting:

Unknown said...

Waahhh..Tahniah menang besar :)
murah rezeki~

Entry Baru:
-Andai aku tahu.....
-Ulama politik ?

Anonymous said...

iqbalsyarie: hehe..xde la menang besar..sikit je..thanks :)

Melody Iqfa said...

waa..congrats menang tuu. huhu

Anonymous said...

cik fatin: hehe..thanks :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails