CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Tuesday, September 21, 2010

pertanyaan~~

selamat petang...hari selasa memang tak ada kelas petang..tu yang seronok tu..sejak malam tadi, aku dapat macam-macam persoalan..

balik kelas tengah hari tadi, check mail..ada orang tanya kat formspring 'huraikan formula E=mc²' erk..macam soalan peperiksaan pulak..ni formula kimia deyhh..einstein punye formula ni..terpaksa la aku fikir jap..dah 2 tahun aku tinggalkan subjek kimia kot..alhamdulillah aku ingat lagi sikit-sikit formula ni..

boleh le jawab sikit..entah yang tanya ni pelajar universiti ke, pelajar form 6 ke aku tak tau la kan..tapi kalau nak terangkan betul punya memang 1 ruang jawapan formspring memang tak cukup..

aku suka orang tanya aku pasal benda ilmiah macam ni..hehee..kalau anda nak tanya apa-apa, sila ke ruangan formspring kat sidebar ye..


malam tadi sebelum shut down lappy, tiba-tiba email masuk..dari fb..aku tengok la email tu..hmm kira aku dengan orang yang hantar mesej(en P) kat inbox fb tu bermesej la kejap..

en P tanya aku pasal benda personal yang aku tak tau macam mana nak jawab..well, first impression towards this guy is he was not speaking straight to the point which...hurm..entah la

mula-mula dia tanya tu aku tak faham (sebab tu aku suka orang terus terang je) sebab dia guna bahasa kiasan dalam kiasan..adoii..kalau kiasan je tak apa..ni kiasan dalam kiasan..

jawapan kepada pertanyaan tu:: bukan aku sombong, tak nak, tolak mentah-mentah..semua tu bukan..cuma diri aku tak stabil lagi..aku tak bersedia dan terlalu baru..terlalu cepat..ni bukan tentang en P tapi tentang diri aku..en P, anda tanya pada masa yang salah..aku minta maaf...

dulu dia tanya, aku siap menggigil 1 badan..2 hari setengah berturut..tapi semalam aku tak rasa macam tu..haha..entah la...dan pertanyaan en P tu membuat mata aku bengkak pagi tadi..adesss..semalam sembap je..


cakap pasal pertanyaan ni aku lupa nak tanya lecture tadi apa maksud dan contoh 'double taxation'..ada siapa yang tau tak?


#1:: i can't and unable to remember how i felt before..







MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

7 tHis girL's lovers commenting:

A Fans of Lee Family said...

jeng jeng jeng...
macam leh agak je pertanyaan tuh..
hehehe

Anonymous said...

Qaseh: shhhh..jgn bagi tau org lain..haha..rasenye kan, rase menggigil tu dtg seumo hidup sekali la..tp, harap2 jumpe 'menggigil' tu lagi..hehe

Gayahspears said...

hihik.. kelakar pon ade...
hahahah..
nk wat pertanyaan camtu gak ley x?? wakakakaka

HaN WarreN said...

E=mc2 cik misya x terangkan lagi tu..hantwo yang tanya ni hehehe!!

Anonymous said...

Gayahspears: hehee..tanye je..huhuu..kalau boleh jawab sy jawab.. :)

Han: Han!! han ke yang tanye ni? adehh..patut la..hahhaa..kimia tak pass la..pe kate han gugel je..mesti beribu lemon jwpn yg terkeluar..

Unknown said...

double taxation tu agaknya 2 kali kena cukai... brg kita eksport ke negara org .. di negera kita kena cukai.. & masuk ke negara org, kena cukai lagi... 2 kali cukai... tu utk negara yg x de perjanjian cukai 2 hala dgn mesia... rasa2nya begitulah kot.. dah berbelas tahun.. ingat2 lupa... hahaa...

Anonymous said...

kakyong: oh..haa..ok2..sy hari ni terlupe lagi nak tanye..asik lupe je..belas tahun tp akak ingt je lagi tu..okay pe..sy yg pelupe..hehe thanks kak! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails