CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Thursday, September 23, 2010

what's wrong with me today??

sebenarnya, i dah cuba sedaya upaya tak nak buat entry macam ni..siapa yang menyampah jangan la baca..tak larat nak dengar caci maki orang lagi..

pagi tadi bangun pun rasa berat je kepala ni..siap nak pergi kelas pun macam lipas kudung..tak sedar lagi setengah jam kelas mula sebab bangun tidur je duduk termenung atas katil jadi patung ******..

dalam kelas kepala masa tu sakit gila tapi i buat cool konon tak ada apa-apa..alhamdulillah dalam sakit kepala tu masuk juga apa yang dileterkan lecturer..ye i budak pintar (jangan percaya)

habis kelas, turun tangga terserempak dengan budak nursing..entah kenapa la kan, tiap kali terpandang budak nursing kat sini, hati i jadi sakit sangat..i tak ada sebarang permusuhan pun dengan pelajar kejururawatan kat sini..langsung tak ada..tak kenal pun dengan mereka..sakit ni sakit yang sampai rasa nak terkeluar jantung hati ni.. :(

hujan lebat so tak dapat balik..singgah cafe..memang tak ada selera langsung nak makan..tapi i kena makan jugak..i tau tu sebab tak ada orang kat sini yang nak ingat kan i makan, jaga makan minum i..i kena buat sendiri (i tak reti nak jaga diri sendiri..sila jangan ejek/gelak! i serius ni)

hari ni terserempak dengan pelajar kejururawatan banyak kali..jadi anda bayangkan la berapa banyak kali i rasa sakit hati? sebelum ni memang dapat elak dari terserempak dengan pelajar berseragam warna krim dan biru cair tu..tapi hari ni.......

kelas petang pulak lagi menyakitkan kepala..terjadi pulak pergaduhan sebab nakkan kelas ganti hari apa..berebut nak tarikh ni tarikh tu..lecturer cuma sengih je..yang sakit kepalanya aku dengan jeritan pelajar international yang macam orang tak ingat mati..tapi i buat-buat gelak sebab nak hilangkan sakit kepala tu..adoii

balik kelas petang, settle down..tiba-tiba mengalir je cecair merah dari hidung i..ye ye i sakit! hati i sakit!! hati i sakit! bukan kepala bukan hidung atau apa pun..hati i yang sakit tapi efeknya pada kepala..i tak boleh tahan la sakit ni..sakit apa-apa pun.. :( tapi yang bagusnya, i tak ada air yang keluar dari mata ni..


i banyakkan bercakap hari ni..nak senangkan hati..entah la..patutnya i study waktu ni..memang hari khamis hari belajar..sejak nosebleed jam 1615, lepas mandi i terus pakai baju tidur ni..padahal lama lagi nak masuk waktu tidur..

i banyak berlakon kot hari ni..ni pun berlakon tak sakit kepala..what's wrong with me today?? :(


#3:: the less you talk the more it hurts..tapi diam tu lebih baik kan? nak sakit ke nak pahala?




MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

9 tHis girL's lovers commenting:

Najwa cik Qaseh said...

hai..
sampai hidung berdarah ni...
syamimi...
jgn pikir sgt..
xpe2..
at least leh luahkn dari di pendam kan..
sabar yea :)

misyamissyou said...

Qaseh: panas kot..tp tadi hujan je..ke kurang minum air..entah le..

HaNTwO said...

huhu xelok dipendam..kalau dipendam merosak jiwa...kalo nak lepaskan sila lempang kawan2 disekitar misya... :)

misyamissyou said...

Han: haha..sian diorang xmasal kena lempang lak.. XD

MyraLove =) said...

lorh..sampai begitu jadinya..
aduiii...parah tu. cool2 kan diri eh =)

fynn said...

misya! jangan pendam-pendam lahh. tak elok tahu. tu baru sikit kene. nnt kene lagi teruk.
sometime, kita kene luah kan.
ianya lebih baik dari berdiam diri.
kalo u ade prob, i hope, u tabah k.

misyamissyou said...

cik Myra: alhamdulillah skerang ni ok.. :)

cik lynn: thanks lynn..alhamdulillah i ok.. :)

Melody Iqfa said...

erm..
salam shbtku cik Misya.
sgt risau apabile bace entry kali ni..
tolg jage diri cik misya.
saya syg anda. sbgai kawan..

misyamissyou said...

cik fatin: of course la u love me as a friend..love you too :) jgn risau..xde ape2..thanks amik berat, tp betul xde ape2..sikit je tu..badan panas kot..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails