CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Sunday, September 26, 2010

mengadu~~

salam sejahtera semua..mood study tak sampai lagi..sementara tu aku buat entry dulu..hehe..

tadi aku mengadu (ee..mengadu je kerjanya) kat en..um aku gelar dia apa dulu eh? tak ingat la..hurmm tak apa la, sekarang aku panggil dia en.H..hehe ngadu kat en.H pasal kawan dia yang suka sangat call aku macam orang gila..10+ calls 1 hari..tapi dia dah tak call banyak macam tu lagi..bila dia call, aku kena la layan..nanti tak layan dia kata aku sombong (aku pantang orang kata aku sombong la)

okay, aku bagi tau en.H melalui fb sebab kalau aku nak call dia memang tidak la jawapannya haha! so terpaksa la aku login fb semata-mata untuk itu..tapi dia boleh tak kenal aku (sebab aku dah tukar nama fb sebelum biarkan akaun fb tu terbiar) yang tak boleh bla tu en.H ni kata aku bangang sebab tukar nama..ee..geram jap dengan en.H

sebab en.H yang bagi no fon aku kat kawan so-called dia tu..bukan mengadu apa pun..tapi kawan en.H tu aku rasa agak melampau bila dia bagi tau aku yang dia saje nak test aku guna nombor fon lain..nak tengok aku angkat fon ke tak..aku tak angkat bila dia call, sebab kadang-kadang aku sibuk, tak pegang fon, ataupun memang sengaja tak nak angkat..

so bila aku cerita ni pada en.H, en.H macam dengan senang hati je nak deal dengan ex anak buah dia tu..en.H ni bekerja sebagai pegawai tentera yang pangkatnya aku tak tau lagi..belum tanya la! tapi yang pastinya pangkat dia tinggi sikit daripada orang tu..nama pun anak buah..

tiba-tiba aku rasa bangga pulak ada kawan jadi tentera ni..hehee..ramai sebenarnya kawan aku yang jadi tentera..termasuk la dia..hurm..tengok la, aku tak boleh lari daripada kenyataan yang menyakitkan ni..terasa jap sakit kat dalam hati ni..dan yang lagi pelik bin ajaib..dua-dua orang ni merupakan sepupu..adoii

kepada en.H, sila sound dia elok-elok ye..tapi kalau kau nak pelangkung kepala dia pun tak apa..aku tak kisah..haha! thanks ye..


psst~beberapa orang kawan aku cakap en.H ni skandal aku..erk? apakah? en.H kalau kau baca ni buat-buat tak faham je ye..sebab aku pun tak faham kenapa  mereka berkata begitu..







MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

2 tHis girL's lovers commenting:

Nik Lisa said...

sound jangan x sound. haha

Anonymous said...

niklisa: hehee.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails