CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Sunday, September 19, 2010

going back to school tomorrow~~

assalamualaikum..saje gedik nak update..sebab esok dah nak balik kolej..tapi satu apa pun tak kemas lagi..masih dalam mood raya..rasa malas pulak..senang kalau ada magik..huhuu..sekali hayun je..semua siap..nasib tak ada kan..kalau tak manusia jadi pemalas terhebat..
 
semester baru ni dah berazam dah..wakaka..pelik tapi benar..ada pulak azam berazam aku ni..sem baru ni nak belajar betul-betul..cover balik apa yang dah jadi kat sem lepas..lingkup pointer 2.7 (eh, kenapa bukak rahsia sendiri nih?) serius lembab jugak aku ni..rasa bodoh pun ada jugak..tak boleh fokus sebab masalah lain..aduhh..bertimpa-timpa pulak rasa bodoh ni..
 
sebenarnya rindu pada angka 4...huhuu..nak cari balik 4 tu..kamu lari ke mana deyhh? meninggalkan aku alih-alih 2.7 yang sampai..maaf le 2.7, tapi aku rindu kat 4..tak nak aku menduakan 4..dia setia dengan aku sejak sem 1..so 2.7, sila beredar..biar 4 datang balik ye..


harap-harap aku tak sedih tinggal kat kolej..sebab benda ni jadi sejak mula..sejak sem 1..agak fobia pun ye jugak..sebab sem lepas sedih ni mula mempengaruhi pembelajaran aku..bukan homesick ke apa ke..bukan...this is unexplanable..tak tau kenapa pun..

so, dari rumah ni, dah mindset nak fokus..i won't give a damn on what ever shit that will happen..i'll throw it a side..stay focus on my studies..but i'm not over-confident about this..i might fell face first on the dirt..

nak fokus habiskan tahun 2010 dengan cepat..2011 dan 2012 habis belajar..huh..lama lagi kot..sabar je la..kenapa la aku ni jenis tak boleh sabar..serius, tak boleh nak pupuk langsung sifat sabar dalam diri aku..bila sabar dah sampai tahap kritikal, mula la hati rasa panas je..nasib akal aku jenis cool..


psst~ rasa bersemangat nak bergelumang dengan buku balik!! yeah! go me!!!





MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~

9 tHis girL's lovers commenting:

Najwa cik Qaseh said...

do the best for new sem dear :)

GRuNGe said...

4...... pergh. Do your best to get the number ok.

LiFe KaMi said...

2 tahun lg tu,sabar2 dunia student sebenarnya lg best dr dunia kerja.. Good luck..

Snoop said...

ya... kejar jangan x kejar 4 tue.. hehehe..
lamanya... nizam next yaer dah hbs... heheh

shark said...

selamat kembali ke sekolah:)

misyamissyou said...

Qaseh: thanks yunk.. :)

GRuNGe: thanks..insyaallah..

LiFe KaMi: terima kasih..tp skrg ni rase tak seronok sangat..ye la, belum mengalami dunia kerja..haha

Snoop: cepatnye nizam..ni lagi 2 tahun..aduii..xmau dah duduk kolej ni...

shark: ye sekolah..kdg2 budak kolej/uni tak ngaku masih sekolah lagi..padahal kolej/uni tu sekolah la..hee thanks btw.. :)

Un Phat Lee said...

gua 4 Lee.(ape kaitannye?) XD

misyamissyou said...

Un Phat Lee: apakah kaitannye? hahaa..phat=4 heee

HaNTwO said...

blaja jgn xblaja...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails