CREDITS TO WEHEARTIT AND GOOGLE IMAGES FOR THE GREAT PICTURES

~friendly friends~

Tuesday, September 14, 2010

I miss Ramadhan already~~

selamat petang semua...hari ni hari raya ke berapa eh? i've lost count already (macam dan banyak sangat je hari raya yang dah berlalu) raya ke-5 kan..hmm..bila aku nak beraya kat BP ni? sedey...

sebenarnya, tak boleh nak beraya kat BP..for the time being only, because my parents are fasting (puasa 6) so it wouldn't be nice if we ask them to beraya at BP together..i mean, it'll be not fun at all..

hoho..jangan la tanya bila tuan belog nak puasa 6..hehee..memang nak puasa 6 tapi adik-adik aku tu nak makan...aku terpaksa la makan jugak..hahaa! sebab diorang tu malas nak masak sendiri..bukannya tak reti..tengok la..minggu depan kalau tak ada aral, aku puasa ganti sekali..aku dah rindu balik kat bulan Ramadhan yang baru je meninggalkan kita..

ye..ni dengan gembiranya nak mengumumkan, target aku tercapai..beberapa sahaja..aku berjaya tadarus al-quran, cukup 30 juzuk dalam sebulan Ramadhan..harap lepas ni aku istiqamah la..jangan bulan puasa je tadarus..sebelum ni pun cerlang cerlak baca quran..sehari baca, sehari tidak..terawih pun cukup seyhh!! (cuti tak kira..haha!) aduss serius tak percaya..seronok! :D

hehe..ni aku nak tunjuk..tuan punya kamera semalam snap gambar..haihh encik S, sesuka hati je curik snap gambar aku..tak apa, sebagai balasan, aku curik gambar ni dari fb kamu..hehee..siapa suruh tag..kalau tak aku tak tau pun ada gambar ni..jahat tak?



hm..alkisah aku amik cuti persendirian minggu ni..hari tu sebelum raya, aku dikejutkan dengan berita kelas mula isnin semalam..i was WHAT?? because in the academic calendar stated class will be on Wednesday..and i planned to go back to college on this coming Sunday..i mean, what's the point? the true classes were confirmed start on next Monday..i'm so sure about this..i mean the first class ever would be about introduction to the new subjects and intro to the lect and all..and the class will end early..=.=

tapi semalam aku dikejutkan lagi dengan berita, pendaftaran semester baru masih berjalan..i was like HUH?? kalau macam tu memang confirm semuanya start minggu depan..hahaa..bijak tak rancangan aku tu?


psst~harap masih berjumpa dengan Ramadhan akan datang..
pssst~ dapat BE lg..hee..ni dah jadi beronok-ronok ni..haahaha!





MySpace Graphics
~maaf kerana penggunaan 'aku' pada yang lebih berusia~


6 tHis girL's lovers commenting:

LiFe KaMi said...

kami pum miss Ramadhan,stahun lg nk dpt balik..
Yea cuti pnjg dpt raya lg..

GRuNGe said...

Owh, cutikan diri sendiri je selagi tak exam takpe. Nanti dah keje, susah nak cuti sendiri. Btw, cemana nak dapat BE? Orang asik duk citer dapat BE je. Huhuhuhu.

Anonymous said...

LiFe KaMi: huhuu..cuti tinggal lebih kurang 4 hari jek..tak de la panjang sangat..macam nak duduk rumah terus..hehe

GRuNGe: ahahaa..kalau ipta alamat xdenye boleh amik private holiday..nasib ipts..hehe

macam mane nak dpt BE? 1. kena sabar, 2. rajin update blog, 3. maintain trafic..sebenarnye traffic ratus2 xjamin pn leh dapat..yg penting ade orang masuk blog tiap hari.. ni pun bace dari bloggers yg dah lame berkecimpung dlm dunia blogging.. hope that helps.. :)

Aida Azryn said...

Comelnye tuan tanah ni.. hehe

HaN WarreN said...

cuti je sampai nak exam baru dtg...erkkkkk

Anonymous said...

AiDa AzRyN: hah? tuan tanah ni comel ke? thanks hehee..ni semua salah gambar tu..salah gmbar tu..tuan tanah tak bersalah.. :P

Han: cett..batu apikk!! haha..ne boleh..sy budak baik hehee..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails